متر دوگانه برای برگزاری لیگ‌ها؟ این زنجیره را ویران نکنید

متر دوگانه برای برگزاری لیگ‌ها؟ این زنجیره را ویران نکنید

البته برای اتخاذ چنین تصمیمی ، کارشناسان حاضر در کارگروه های تخصصی ، براساس پروتکل های بهداشتی ، به موضوعاتی از قبیل امکانات تیم ها و شهرها برای انجام بازی ها علاقه مند هستند. آیا توانایی مالی تیم های رده پایین تر باعث می شود قوانین بهداشت جمعی رعایت شود.
شکی نیست که سلامتی افراد و تیم ها اولویت اصلی است ، اما در ورزش های تیمی مانند فوتبال ، عدالت تیم نقش پر رنگی را ایفا می کند. سرنوشت تیم ها به هم پیوند خورده اند و این سرنوشت درهم تنیده ای است که باعث جذابیت فوتبال می شود. مفقودین ، ​​که غیبت وی به مدت سه ماه در سراسر جهان باقی مانده است ، به یک مشکل اساسی و گسترده تبدیل شده اند.
همان منطقی که باعث شد مسئولان بهداشت اجازه برگزاری لیگ برتر و لیگ برتر را داشته باشند ، به هر حال ، باید برای حفظ کمترین اختلافات ، تلاش و کوشش لازم را انجام دهد. از آنجایی که سرنوشت ساکنان و مشاغل آن حباب نداشت ، هیچ خط لوله پول دولتی یا کتاب و کتاب بی شماری بدتر از آن وجود نداشت که دولت خزانه داری جایی در سرنوشت مردم ، تیم ها و مردم شهرهای آنها نداشته باشد.
یعنی سرنوشت ظهور و سقوط اختلاف گاه سرنوشت اختلاف بود. آیا ناامیدی از محرومیت نهایی سال گذشته بین استقلال رشت و پرسپولیس را به خاطر دارید؟
این را به این حس زیبایی تعمیم دهید که مردم هر بار سعی می کنند پیروزی فرزندان و رقص خود را جشن بگیرند. نمی دانم چند نفر از شما مانند من از رادیوهای هر یک از این فیلم ها ناراحت هستید یا اینکه عجله آدرنالین شما با تماشای هیجان هواداران بوکانان بیشتر شده است و شما می خواهید در اسرع وقت جنسیت این هواداران را در لیگ برتر مشاهده کنید. بسیاری از شهرهای دیگر برای طرفداران خود هیجان خاصی دارند.
ارزش شکستن این زنجیره و ارسال لیوان به تیمها از طریق پست الکترونیکی و پیوستن پاکت نامه پاس یا سقوط چقدر است؟
اگر قرار باشد لیگ یک شود این فصل زمان بهتر و به مراتب کمتر خطرناک است ، حالا چقدر خوب است. البته به شرط وجود زیرساخت ها و پروتکل وجود دارد که کمترین خطرات را برای تیم ها ، بازیکنان و نمایندگان تضمین می کند.
امیدوارم این تصمیم با دقت بیشتری اتخاذ شود. امیدوارم پیامدهای اجتماعی این تعطیلات مورد توجه واقع شود. تیم هایی که حوصله می روند و به دنبال راه حل هستند ، صنعت تخریب شده و مردم را متلاشی می کنند ، سپس در مورد آن تصمیم نهایی می گیرند.

256 43

دکمه بازگشت به بالا