ورزشی

مذاکره یواشکی با یحیی!/ پایان نوروزی سردار

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش دیباروز، در دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های اسنوکر جهانی که در چین برگزار می‌شود، حسین وفایی از ایران برابر دین جونگ هوی از کشور میزبان قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد تا از صعود به دور بعد باز بماند.

وفایی در دور قبل توانسته بود دست به کار بزرگی بزند و رونی او سالیوان نفر نخست رده بندی جهانی را پنج بر چهار شکست دهد.

عربشاهی: قلعه‌نویی باید به جوانان فرصت بیشتری می‌داد

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: درست است پنج گل به ترکمنستان زدیم اما آنها در حد و اندازه تیم ایران نبودند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با دیباروز، در ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی بدی نبود. بازیکنان همان یازده نفری بودند که در جام ملت‌ها نیز حضور داشتند و از همان ابتدا با به ثمر رساندن دو گل شروع خوبی داشتند.

فریبا: ترکمنستان حریف تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود

پیشکسوت فوتبال گفت: بازی برابر ترکمنستان بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود و انتظار بیشتر از بازی با ترکمنستان نمی‌رفت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با دیباروز، در ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی ایران در بازی برابر ترکمنستان اظهار کرد: این دیدار بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود و انتظار بیشتری از این تیم ترکمنستان نمی‌رفت. ایران با تغییراتی که در چیدمان دفاع چپ و راست خود ایجاد کرده بود به نتیجه خوبی دست یافت.

سال بد بوکس در ۱۴۰۲/ مربیان کوبایی و نوجوانان مستعد امیدهای آینده

در حالی که بوکس ایران سال بسیار بدی را پشت سر گذاشت، حضور مربیان کوبایی و وجود بوکسورهای مستعد در تیم ملی نوجوانان اهالی این رشته را به آینده امیدوار کرده است.

بوکس ایران سال گذشته نیز همانند سال‌های اخیر نتوانست عملکرد خوبی را در مسابقات مختلف و مهمی چون بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در ایتالیا کسب کند اما حضور مربیان کوبایی باعث شده تا اهالی این رشته به آینده امیدوار باشند. در سال جاری ملی‌پوشان ایران یک مرحله دیگر از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش رو دارند که باید دید آیا می‌توانند با هدایت مربیان کوبایی موفق به کسب سهمیه شوند یا خیر.

جزئیات مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل‌محمدی

فدراسیون فوتبال تا به حال تنها یک بار با یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم ملی امید مذاکره کرده است.

مهدی تاج دیروز (پنج‌شنبه) در یک برنامه تلوزیونی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل‌محمدی برای قبول هدایت تیم ملی امید سخن گفت. پیگیری‌های دیباروز نشان می‌دهد این پیشنهاد در حد یک مذاکره ساده بوده است.

دوری سه‌هفته‌ای آزمون از فوتبال

مهاجم تیم ملی ایران به دلیل کشیدگی همسترینگ پا باید حدودا سه هفته استراحت کند.

بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد سردار آزمون بر اساس تشخیص کادر پزشکی تیم ملی به دلیل کشیدگی بخشی از همسترینگ پا باید حدودا سه هفته استراحت کند.

سوالی که مانچینی را عصبانی کرد

سوال خبرنگار عربستانی بعد از پیروزی تیم روبرتو مانچینی برابر تاجیکستان باعث عصبانیت سرمربی ایتالیایی سعودی‌ها شد.

تیم ملی فوتبال عربستان در انتخابی جام جهانی به مصاف تاجیکستان رفت. این بازی که در ورزشگاه خانگی النصر برگزار شد در نهایت با یک گل به سود عربستان به پایان رسید.

ویدیو/ دیدار ایران و ترکمنستان از دریچه دوربین دیباروز

تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم رقابت‌های گروه E مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت. در این بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی با گل‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل)، سردار آزمون، ‌ محمد محبی و امید نورافکن با نتیجه پنج بر صفر برابر حریفشان به پیروزی دست یافتند.

ویدیو/ دختران موتورسوار در جست‌وجوی آرزوها

اولین اردوی تیم ملی موتورکراس دختران در پیست موتورسواری آزادی برگزار شد. پای صحبت دخترانی نشستیم که در این رشته هر روز با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند اما امیدوار به آینده در تلاش هستند تا در این رشته خودی نشان دهند و روزی باعث افتخار ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی شوند.

ویدیو/ نابغه‌هایی که قهرمان المپیک شدند

بازی‌های المپیک جوانان قدمت زیادی ندارد اما در همین ۳ دوره‌ای که برگزار شده باعث متولد شدن برخی نوابغ ورزش شده است. برخی ورزشکاران بوده‌اند که طعم قهرمانی را هم در المپیک جوانان چشیده‌اند؛ هم در المپیک بزرگسالان. در این ویدیو این ورزشکاران نابغه به تصویر کشیده شده‌اند.

انتهای پیام

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا