استان ها

معلم باید به معنای واقعی یک مبیّن برای جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری الکترونیک شهرمحال و بختیاری، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از بسیجیان ترابی شرمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ماه کرد دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری به معنای واقعی معلمی سرشار از علاقه و در تراز انقلاب بود. “

وی افزود: وظیفه معلم تغذیه فکری و پرورش دانش و نیازهای جامعه است که باید در جهت توسعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان شرمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عرصه متمایزی ایجاد شد و آنچه امروز مهم است و جمع معلمان، اهل معرفت و متولیان امر. علم و دانش جامعه به سوی هدفی متمایز پیش می رود». این همان چیزی است که ما به برکت انقلاب عهد کردیم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: قبل از انقلاب علم، کلاس و آموزش وجود داشت اما هدف در نهایت چیزی در راستای سیاست مستکبران و نوکرانشان بود.

وی با اشاره به اهمیت حرکت پاسداران علم و بصیرت در عرصه با هدف تعالی و توسعه جامعه در راستای هدف خلقت و سیره انبیای آسمانی، گفت: مربیان ما باید خود را برای بازی آماده کنند. . نقش خارج از مدرسه

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: معلم باید در جهاد تفسیر تفسیر واقعی جامعه باشد. شغل معلمی ایجاب می کند که در همه موقعیت ها و مکان ها معلم باشد.

وی بیان کرد: معلم باید در امور دینی، نماز جمعه، مجالس و فرقه هایی که دست جامعه را در دست دین می گذارد و موجب تقویت دین و ایمان می شود حضور داشته باشد و نقش آفرینی کند.

در این دیدار تعدادی از فرهنگیان بسیجی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا