فرهنگ و هنر

میرتاج‌الدینی: مجلس از تولید محتوای فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس دفاع می‌کند

رئیس فراکسیون راهبردی و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از تولید محتوای ارزشمند فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، حجت الاسلام سید محمدرضا مرتضی الدینی در بازدید از بنیاد فرهنگی روایت فتح که با حضور سید محمد نادری مدیرعامل این نهاد برگزار شد، با اشاره به توانمندی ها و توانمندی های بنیاد فرهنگی فتح الصرد : رمان فتح در حوزه آرشیو حوزه دفاع مقدس تشکر و قدردانی از شورای اسلامی و اعلام حمایت لازم از سوی شورای اسلامی از بنیاد فرهنگی روایت فتح که شامل بزرگترین آرشیو در حوزه دفاع مقدس است. دفاع در دستور کار یکی از دستاوردهای این گروه تولید محتوای فرهنگی به ویژه تولید فیلم مستند است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پس از نمایش کلیپی کوتاه از فیلم «پرونده مهدی» با تشکر ویژه از عوامل سازنده این فیلم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این فیلم متاع باشکوهی است. در حوزه دفاع مقدس.

مرتضی الدینی افزود: نمایندگان و اعضای فراکسیون راهبردی در مجلس شورای اسلامی آماده بازدید از زیرساخت های بنیاد فرهنگی داستان نویسی فتح هستند.

سهیل یحیی زاده، رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: بهینه سازی استفاده از توکن های جدید مانند توکن های ناهمگن (NFT) و بلاک چین. با این فناوری ها می توان محتوای ارزشمند و انقلابی تولید و به نسل جوان ارائه کرد، بنابراین باید از ظرفیت بسترهای بومی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و محتوای فرهنگی مانند دفاع مقدس دوباره در بین جوانان و جوانان منتشر شود. شبکه های اجتماعی. می تواند توسعه یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا