ورزشی

می توانید یک شیر را رام کنید اما زلاتان را نه

FIFA March همیشه به غیر از زلاتان ابراهیموویچ خاص دیگری نخواهد بود. پنج ساله بعد ، مرد 39 ساله در 25 مارس ، روزی که هرگز تصور نمی کرد دوباره پیراهن سوئد را بپوشد. کلاسن در این مسابقه که نقش تعیین کننده ای در پیروزی سوئد داشت کمک کرد.

“در ابتدا فکر می کردم 39 ساله هستم و دیگر نیازی به کار با آنچه که انجام داده ام و زندگی بزرگی دارم ندارم. با این حال ، همیشه احساس خوبی نسبت به کاری که می کنم می کنم. از این راضی باشید. “مهاجم میلان در مصاحبه ای گفت.

این ستاره سوئدی افزود: “بازیکنان زیادی در سن من وجود ندارند که چنین کارهایی انجام داده باشند. بازیکن همیشه پس از سی سالگی شروع به خراب شدن می کند و سپس بازنشسته می شود ، اما من بعد از سی سالگی قدرت خود را بازیافتم.”

وی افزود: “شما می توانید یک شیر را رام کنید ، اما نمی توانید یک زلاتان را رام کنید”. این یک حیوان متفاوت است.

ابراهیموویچ به یکی از بدترین شرایط خود در منچستریونایتد اشاره کرد ، زیرا از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. در آن زمان او حتی به فکر خداحافظی از فوتبال افتاد. مهاجم سوئدی گفت: “احساس زنده بودن یک سال طول کشید.” راستش ، دوره نقاهت کسل کننده است. این دوره بیشتر یک تمرین ذهنی است که من به آن عادت ندارم. من همیشه این کار را با توپ انجام می دهم. در این مدت داشتم به این فکر می کردم که چه مدت از حوزه خارج شده ام و حتی در فکر بازنشستگی هستم. با این حال ، داستان ابراهیمووی پایان خوشی داشت.

دکمه بازگشت به بالا