استان ها

ناوگان سوخت رسانی مازندران به روز نیست

به گزارش دیباروز از مازندران، رضا علیخانی در نشست شورای حمل و نقل مازندران با بیان اینکه در پی افت فشار کاز کشور در روزهای گذشته و تعطیلی موقت جایگاه‌های توزیع سی ان جی برای خودروها در مازندران رخداد، اظهار کرد: کندی در توزیع بنزین پس از تعطیلی جایگاه‌های سی‌ ان جی نشان داد که ناوگان حمل و نقل سوخت رسانی در مازندران به روز نشده است.

وی به روز رسانی ناوگان حمل و نقل به ویژه در بخش سوخت رسانی را از اولویت‌های مهم مازندران دانست و افزود: برای رصد کامل وضع موجود و نیازمندی برای بهبود، کمیته ای جهت بررسی کامل، تشکیل می‌شود تا علاوه بر شناسایی توان شرایط عادی، نیازمندی در زمان بحران نیز شناسایی شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بحران افت فشار گاز روزهای گذشته و توزیع ناهماهنگ بنزین در استان نشان داد که مدیران این بخش از آمادگی بین بخشی برخوردار نبودند، یادآورشد: مدیران شرکت‌های خدمات رسان به ویژه شرکت‌های توزیع کننده حامل‌های سوختی باید در آمادگی کامل به سر ببرند تا در زمان بحران بتوانند سوخت جایگزین را بدون اتلاف وقت عرضه کنند و شهروندان درگیر صف‌های طولانی نشوند.

علیخانی همچنین درباره توزیع لاستیک برای ناوگان حمل و نقل باری از تشکیل کمیته رصد توزیع خبر داد و تصریح کرد: این کمیته مکلف می شود تا برای توزیع نیمایی لاستیک ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در مازندران بررسی ویژه داشته باشد تا با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی لازم انجام پذیرد و البته در استان لاستیک در بازار آزاد موجود است ، اما برای رفع دغدغه کامیون داران جهت تهیه لاستیک دولتی اقدام جدی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای تصریح در عملیات ناوگان حمل و نقل عمومی تهیه و توزیع روغن آن هم با کیفیت نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: نیازمندی استان با همکاری اتحادیه ها بررسی و میزان تهیه نیز برآورد می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران از پلیس راه خواست تا با خودروهایی که بیش از حد ظرفیت بار حمل می‌کنند و موجب ترافیک یا حوادث در جاده می‌شوند، برخورد جدی شود و به معدن دادان نیز هشدار داده شود.

48

دکمه بازگشت به بالا