ناگفته‌های پسر عبدالباسط درباره پدرش

ناگفته‌های پسر عبدالباسط درباره پدرش

طارق عبدالباسط عبدالصمد فرزند مرحوم عبدالباسط عبدالصمد می گوید: پدرم صدایی ممتاز داشت و حتی غیرمسلمانان نیز از صدای او متأثر می شدند و تلاوت پدرم صدایی مشخص داشت. تاثیر خوبی روی آنها دارد.”

به گزارش دیباروز، به نقل از ایکنا، طارق عبدالباسط عبدالصمد گفت: پدرم در شهر «آرمینات» مصر بزرگ شد و در ده سالگی قرآن را حفظ کرد و او را پذیرفتند و حمل کردند. گردن آنها، و از آن زمان صدای او به رادیو مصر رسیده است.

وی تاکید کرد: مردانی هستند که به قرآن ایمان آوردند و انشاءالله صدایشان ادامه خواهد داشت و صدای پدرم فوق العاده بود و خداوند علاوه بر مهربانی در تلاوت و لحن (حسن اداء) به او نیروی ماوراء الطبیعه داد. صدایی و نفسی بلند خوانده می شود که وقتی مردم در سراسر جهان به صدای او گوش می دهند، قرآن در دل آنها نفوذ می کند.

طارق عبدالباسط گفت: «حتی غیرمسلمانان نیز با شنیدن صدای پدرم متاثر می شوند و صدای پدرم بر آنها تأثیر خوبی می گذارد».

فرزند عبدالباسط افزود: پدرم برای شنیدن صدای شیخ محمد رأفت از رادیو مسافت های طولانی حدود 5 کیلومتر را طی می کرد و در آن زمان علاقه زیادی به دیدن تلاوت های عالی از نزدیک داشت.

امروز دوشنبه 9 آبان ماه مصادف با سی و سومین سالگرد درگذشت شیخ عبدالباسط عبدالصمد از برجسته ترین قاریان قرآن و مشهورترین قاریان قرآن مصر و جهان اسلام است.

او اولین رئیس اتحادیه قاریان مصر (سندیکای کدو حلوایی مصر) در سال 1984 بود و به صاحب حنجره طلا، صدای بهشت ​​و صدای مکه معروف بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا