حوادث

نجات نوجوانی که به داخل شکاف بین دو ساختمان سقوط کرده بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از نجات پسر 12 ساله ای که شب گذشته به داخل شکاف بین دو ساختمان سقوط کرده بود، خبر داد.

به گزارش دیباروز ، آقای جلال ملکی در این باره اظهار داشت: ساعت 23:57 دیشب موردی از افتادن فردی در خط درز بین دو ساختمان در منطقه مشریه تهران به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد. شهرداری.

وی افزود: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شد. آتش نشانان در عرض سه دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه شدند که یک پسر نوجوان 12 تا 13 ساله در تقاطع دو ساختمان سقوط کرده است که بسیار رکوردشکنی است و ممکن است به 40 تا 45 سانتی متر برسد. ارتفاع دو ساختمان پنج طبقه، چهار طبقه و یک طبقه کمی بیش از سه متر بود.

المالکی گفت: «همکاران ما بر اساس سیگنال‌ها و اطلاعاتی که سایر کودکان ارائه کردند و ارزیابی‌های درستی که انجام دادند، توانستند موقعیت این نوجوان را پیدا کنند. آسیب دیده است. و نجات او عملیات بسیار ظریفی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران تایید کرد که کوچکترین سهل انگاری و اشتباه می تواند صدمات جبران ناپذیری به آن فرد وارد کند. خوشبختانه با تلاش همکاران پسر با جراحات جزئی از محل خارج شد و به آغوش خانواده بازگشت و عملیات در ساعت 50 دقیقه بامداد به پایان رسید.

المالکی گفت: «اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، شکاف بزرگی بین این دو ساختمان وجود دارد. قابل رفع نیست. اطمینان حاصل کنید که درز، که فضای بین دو ساختمان است، با مواد مناسب پر شده باشد تا از سقوط افراد و حیواناتی که به سختی جدا می شوند، جلوگیری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا