استان ها

نکونام: هر بازی در آسیا برای ما خاص است/ سرمربی الغرافه محبوبیت بالایی دارد

سرمربی فولاد ایران با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هر روز با مسابقات روبرو هستیم و هر مسابقه برای ما تجربه خاصی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی الغرافه گفت: از میزبانی عربستانی ها تشکر می کنم. ما با تیم خوبی با کیفیت الغرافه بازی می کنیم که بازیکنان خوبی دارد. می دانیم که اگر از آن غفلت کنیم، برایمان سخت خواهد بود. حریفی با بازیکنان برتر می تواند بازی را تغییر دهد و کار را برای ما سخت کند.

باید با تمرکز و کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و سرشناسی دارد و بسیار محبوب است. می دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازیکنان الغرافه و مربی ما کار ما را سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت الله که امیدوارم در جام جهانی برای ایران بدرخشد در الغرافه بازی خواهد کرد. امیدوارم شرایط مسابقه پیش برود تا بتوانیم بر حریف مسلط شویم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و موفق باشیم.

وی گفت: تیم ما سخت ترین گروه مسابقات است و تیم ها به هم نزدیک هستند و می دانیم از این مسابقات چه می خواهیم. ما هرگز حریفی را دست کم نمی گیریم و به چالش نمی کشیم و بازی به بازی پیش می رویم. باید با تمام تمرکز وارد بازی ها شویم. بازیکنان ما با تلاش و تمرکز می توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

نکونام گفت: ما با مسابقاتی روبرو هستیم که هر روز و هر مسابقه برای ما یک تجربه خاص است. ما سال گذشته اینجا بودیم و سعی کردیم به مرحله گروهی صعود کنیم، اما بازی های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برای ما سخت کرد. امسال توانستیم دوباره به آسیا برگردیم، تجربه گذشته را داریم، از سال گذشته درس گرفته ایم و آماده هستیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و موفق شویم. امسال سال متفاوتی خواهد بود و ما برای موفقیت خواهیم جنگید.

او گفت: ما تیم متفاوتی هستیم. دو سال است که نمی توانیم بازیکنان جدیدی به تیم خود اضافه کنیم اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی جذب کنیم. البته عده ای رفتند و الان با نیروی جدیدی هستیم و باید کیفیت خود را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام خاطرنشان کرد: سال گذشته در آسیا به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم از افراد زیادی استفاده کنیم و به بازیکنان خود استراحت بدهیم. در حالی که سال گذشته تیم جوانی بودیم، بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در آسیا بازی می کردند، اما اکنون باتجربه تر هستیم و تجربه در این مسابقات کمک زیادی به ما می کند.

وی گفت: در سه سالی که با فولاد سپری کردم، سعی کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم و به نظرم موفق بود. حالا بازیکنان ما باید فقط به فکر بازی باشند و از حضور در این رقابت ها، بازی با تیم های خوب و اینکه بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند، لذت ببرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا