علمی و پزشکی

همدستی کارمند و مسئول داروخانه برای قاچاق ۶۰۰۰ دارو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مواد مخدر قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در خارج از شبکه توزیع در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش دیباروز، سرهنگ علی ولی پور گدرزی در این خصوص گفت: در تاریخ 26 آبان ماه سال جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از طریق بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران از فعالیت های فردی در در زمینه خرید و فروش مواد مخدر قاچاق اقدام و موضوع را در دستور کار قرار داده و خود را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این فرد در محدوده خیابان صباحبود قرنی فعالیت می کند، گفت: محل فعالیت این فرد پس از بررسی صحت پرونده و با هماهنگی مقام قضایی توسط پلیس و ماموران تحت نظر قرار گرفت. با اخذ دستور قضایی، کارشناسان سازمان غذا و دارو به محل اعزام و فرد مذکور دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

ولیبور گدرزی با اشاره به بازرسی از این محل گفت: ماموران در بازرسی از محل دستگیری و خودروی متهم 6000 قلم انواع دارو از جمله قرص و آمپول قاچاق یا خارج از توزیع خریداری و به فروش رساندند. شبکه .. کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این داروها شمارش و تحویل نماینده سازمان غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی ایران شد، گفت: داروخانه این داروها را از بازار نصیر خسرو خریداری و به فروش می رساند. به مشتریان داروخانه های خارج از شبکه

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی موادمخدر مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: این فرد برای پیگیری موضوع جنایت به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا