فرهنگ و هنر

«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان

دیباروز/ کرمانشاه همزمان با آغاز اکران فیلم مستند «کسی منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، اردوگاه ماده 16 سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت زندانیان به نمایش درآمد. .

مستند «هیچکس منتظرت نیست» به تهیه کنندگی مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده از امروز (28 آذرماه) در کرمانشاه آغاز شد و هر روز ساعت 17 در پردیس آزادی نمایش داده می شود. هفته

پیش از اکران مردمی این اثر که توسط صدا و سیما پخش می شد، فیلم «کسی منتظرت نیست» در بخش جوانان زندان مرکزی کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت (بخش نسفان) و حدود 200 بیمار به نمایش درآمد. عمل را تماشا کنید. این برای اولین بار در یک زندان دولتی اتفاق افتاد که بیماران آن را دریافت کردند.

این مستند اجتماعی همچنین در کمپ ترک اعتیاد سراب نیلوفر که نزدیک به 600 بیمار در آن زندگی می کنند و مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدشت که تنها معتادان در آن نگهداری می شوند به نمایش درآمد.

این اجرا در حوزه هنری کرمانشاه و نشست بازنگری از دیگر برنامه هایی بود که با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه، اساتید دانشگاه، هنرمندان و سینما دوستان، کارگردان محسن اسلام زاده در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد. ، و غیره. .

افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه درباره این مستند گفت: جمعیت کرمانشاه یک میلیون نفر است که متاسفانه حدود 400 هزار نفر از آنها حاشیه نشین هستند. جا دارد از محسن اسلام زاده کارگردان فیلم «کسی منتظرت نیست» که این مستند را ساخته و راه را برای طرح مسائل مربوط به زنان آسیب دیده باز کرد، تشکر کنم. امیدوارم در این مستند بحث پذیرش قربانی در اثر اعتیاد نیز ارائه شود.

این مستند اجتماعی که در نمایش های منطقه ای و رویداد محور برنامه ریزی شده است به زودی در شهرهای منتخب ایران نمایش داده می شود.

پخش مستند «هیچکس منتظرت نیست» که به داستان خوابیدن زنان در جعبه های مقوایی و معتادان متجاهر می پردازد و ارائه الگوهای صحیح بازپروری این افراد محصول شرکت «روفیش» است. دفتر پخش موسسه بهمنصبیس.

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا