ورزشی

هیچ مکان جمعیتی را مورد هدف قرار ندادیم

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری دیباروز؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری بعدازظهر در خصوص عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، اظهارداشت: عملیاتی انجام شد که به واقع مرکز اطلاعاتی و چشم رژیم صهیونیستی برای هدایت تمامی عملیات‌های شش ماهه گذشته و از جمله عملیات اخیر بر روی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق مجموعه اطلاعات و هدایت‌های اطلاعاتی از آن نقطه انجام شد. 

وی گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قرار داشت دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفت.

هدف ما در دفاع مشروع صرفا تنبیه رژیم اسرائیل است

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: به برادران و دوستانمان در منطقه که آمریکا در آن کشورها دارای پایگاه نظامی است اعلام کردیم که هدف ما در دفاع مشروع صرفا تنبیه رژیم اسرائیل است و ما به دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیستیم. 

امیرعبداللهیان بیان کرد: ما هرگز از توسعه تنش در منطقه استقبال نکرده‌ایم ولی هشدار دادیم که چنانچه از فضا و یا سرزمین کشورهای مورد نظر، ایالات متحده برای دفاع و حمایت جانبدارانه از تل‌آویو استفاده کند ناچاراً پایگاه نظامی آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

امنیت همسایگان را امنیت خود میدانیم

وی گفت: ما از همسایگان و برادران خود در منطقه که این پیام را به سرعت دریافت کردند و به آمریکا و دیگر تاکید کردند که فوراً هرگونه جنگ را از سرزمین آنها دور کند قدردانی می‌کنیم. ما نیز همواره نسبت به امنیت برادرانمان در کشورهای همسایه و در منطقه پایبند هستیم. 

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: سیاست همسایگی دولت آقای رئیسی در اولویت‌های اساسی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و ما امنیت همسایگان خود را امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

انتهای پیام./

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا