فرهنگ و هنر

واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برخورد دولت آلمان با مسلمانان علاقه‌مند به حزب الله

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با واکنش به سرکوب دولت آلمان توسط مسلمانان علاقمند به حزب الله لبنان هنگام ورود به مساجد گفت: دولت آلمان باید بداند که زمان این نازی ها به پایان رسیده است.

محمد قمی در پاسخ به تصمیم ناجوانمردانه و غیرمسئولانه دولت آلمان مبنی بر درگیر کردن مسلمانان علاقمند به حزب الله لبنان ، هنگام ورود به مساجد این کشور ، گفت: ارتش شما تحت امر دولت و رئیس جمهور دولت تروریستی ایالات متحده است. و ترور داعش آزاد است ، اما مساجد شما برای شهروندان قانونی کشور شما که به جنبش آزادسازی حزب الله علاقه مند هستند بسته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در کشوری که هیچ کس نتواند هولوکاست را زیر سوال ببرد ، باید از آزادی جرم جهانی حمایت شود.

قمی تأکید کرد که دولت آلمان باید بداند که دوران نازی ها به پایان رسیده است: “مردم آلمان نیز مانند خلق اکثر کشورهای اروپایی با یک بحران هویت روبرو هستند که چرا دولت آنها هویت ملی خود را به عنوان مستعمره سیاسی آمریکا تعریف کرده است.”

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دولت آلمان نباید با نقض حقوق آزادی های شهروندان و مسلمانان ، به استادان استعماری و ستمگر خود بپردازد. دولت به دروغ مدعی حقوق بشر نخواهد شد.

در اقدامی غافلگیرانه ، دولت آلمان حزب الله لبنان و همه گروه ها و حامیان وابسته آن را “تروریست” اعلام کرد و پلیس آلمان خانه ها و مساجد مسلمانان را به سرقت برد و شماری از آنها را دستگیر کرد.

دولت مرکل در توضیح این اقدام وحشیانه اظهار داشت که حزب الله لبنان را یک جنبش تروریستی می داند زیرا اسرائیل را نمی شناسد!

سيد حسن نصرالله ، رهبر حزب الله لبنان نيز گفت كه تصميم اخير آلمان عليه حزب الله قابل پيش بيني است. این تصمیم تسلیم دولت آمریکا است. تصمیم آلمان مقاومت در منطقه را هدف قرار داده و بخشی از جنگ اسرائیل و آمریکا علیه مقاومت است.

وی تأکید کرد: “آلمان هیچ مدرکی را برای ادعاهای خود در مورد فعالیت های حزب الله ارائه نکرده است ، که تأکید می کند که تصمیم آن تصمیم سیاسی برای جلب رضایت آمریکا و اسرائیل است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا