حوادث

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری ماموران پلیس و راننده کامیون

پس از انتشار کلیپی از درگیری دو مامور راهنمایی و رانندگی با راننده کامیون که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، معاون پلیس راهنمایی و رانندگی ناگا در این باره توضیح داد.

به گزارش دیباروز، سرهنگ عین الله جهانی در این خصوص گفت: کلیپی از صدام بین دو مامور نیروی انتظامی و راننده کامیون متعلق به دو ماه پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

وی در توضیح علت این اتفاق گفت: طبق مستندات ما حدود دو ماه پیش و حوالی ساعت 16:30 بعد از ظهر راننده یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ عازم تهران بود که در اتوبان ساوا – همدان تخلفی انجام داد. در پی این تخلف ماموران پلیس متوقف شدند کامیون به سمت راننده نرفت و به راه خود ادامه داد.

جهانی افزود: ماموران گشت را به پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش کردند و گشت پلیس راه وارد عمل شد و این بار کامیون متوقف شد اما راننده به درخواست ماموران برای صدور شناسنامه و گواهینامه توجهی نکرد و حتی زمانی که سرباز به جلوی کامیون برای برداشتن شماره پلاک، راه افتاد راننده در حال حرکت بود و احتمال برخورد کامیون با سرباز وجود داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناگا گفت: دو مامور پلیس در حال صحبت با راننده کامیون روی پدال کابین کامیون بودند که گفتند: او را اشتباه حمل کردم. در نهایت راننده متوقف شد اما این بار مأموران را با چاقو تهدید کرد و با ابزاری به سر پلیس زد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات و ارتکاب جرایم مختلف رانندگی از جمله چاقوکشی، تهدید و … راننده این کامیون دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: اخذ تاییدیه راهنمایی و رانندگی توسط مامور پلیس راهور انجام شد. و نماینده ما که اعلام کرد قصد رضایت ندارد. پس از این موارد، این کلیپ که مربوط به دو ماه پیش است، ناگهان در فضای مجازی منتشر شد.

جهانی درباره فیلمبرداری این صحنه نیز خاطرنشان کرد: به نظر می رسد عکاس راننده متخلف کامیون را می شناسد وگرنه چگونه در فیلم منتشر می شود و قبل از رسیدن به کامیون از حضور همسر و فرزندان راننده در داخل کامیون خبر می دهد. کامیون؟ این شخص چطور است؟ آیا او از چند صد متری قبل از کامیون، داخل کابین را دید و افراد داخل کابین را شناخت؟

متأسفانه با انتشار این فیلم شهروندان تنها قسمت هایی از پلیس راهور فراری را مشاهده کردند و قبل و بعد از آن بی اطلاع بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا