بین الملل

وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران؛ ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی و ورزشی در فلسطین اشغالی

تهدید ایران به پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است؛ به‌طوری که همه فعالیت‌های آموزشی، تحصیلی و ورزشی خود را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده و تعداد تجمعات را کاهش داده است.

به گزارش دیباروز، تهدید ایران به پاسخ به حمله اخیر به کنسولگری این کشور در سوریه صهیونیست‌ها را نگران کرده و به وحشت انداخته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، فعالیت‌های آموزشی نیز در اراضی اشغالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طبق دستورالعمل وزارت امور داخلی، هرگونه فعالیت آموزشی و ورزشی در اسرائیل از امشب ممنوع است.

بر اساس دستورالعمل وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته شد تعداد تجمعات در مناطقی که قبلاً سبز طبقه بندی شده بودند (سبز به معنای عدم محدودیت) کاهش یابد.

فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد طبق دستور العمل وزارت امور داخلی، تمام بازهای لیگ طی دو روز آینده بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

رژیم صهیونیستی مراکز دیپلماتیک و سفارتخانه‌های خود را در بسیاری از کشورها تعطیل کرده و وزارت امور داخلی این رژیم نیز درآماده‌باش کامل به سر می‌برد.

در تداوم هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن با همتای اسرائیلی خود گفت‌وگو کرده و در راستای دلگرمی این رژیم، بر تعهد آمریکا تأکید کرد.

کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مرخصی پایان هفته خود را لغو کردو برای پیگیری تنش های منطقه خاورمیانه به واشنگتن بازگشت.

پنتاگون اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره «تهدیدات منطقه ای رایزنی کرده و بر حمایت واشنگتن از اسرائیل تأکید کرد».

از طرفی یسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد سفر خود را به مجارستان و اتریش به دلیل اوضاع امنیتی منطقه و ترس از پاسخ احتمالی ایران لغو کرده است.

در همین راستا، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد احتمالا طی روزهای آتی، تغیراتی در پروازهای فرودگاه بن گوریون تل آویو به دلیل پاسخ احتمالی ایران ایجاد شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا