استان ها

وضعیت آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری دیباروز، جلسه بررسی آخرین تحولات طرح احداث تصفیه خانه، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهرستان با حضور حبیب آغاجاری فرماندار فریدون بندری برگزار شد. نماینده مردم در شورای اسلامی، مدیران کل آب و برق خوزستان و سازمان آبفا و مدیران محلی بندرماهشهر برگزار شد.

و فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این جلسه گفت: یکی از مهمترین مسائلی که ما مدیران را به چالش می کشد و عموم مردم عزیز شهرستان را درگیر خود می کند بحث آب و فاضلاب است که در محل بوده است. برای چندین سال مشکلات زیادی را در سیستم شهری ایجاد کرد.

البندری افزود: در این راستا و در راستای رفع این مشکل اساسی با حضور کارشناسان فنی و تدوین طرح جامع، پروژه احداث تصفیه خانه، اصلاح، بازسازی و توسعه آب شهر انجام شد. و شبکه فاضلاب با 8 هزار میلیارد ریال وام تصویب شد و توسط سازمان آبفا در استان خوزستان اجرا می شود.

وی گفت: تاکنون چندین کیلومتر از این پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال اجرا شده که از مهمترین آنها می توان به اصلاح شبکه آب مطهری، خیابان شهید حیدری، غزاله و برخی مشکلات دیگر اشاره کرد. مناطق است و امیدواریم این پروژه به طور کامل اجرا و در موعد مقرر تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر در خاتمه گفت: با همکاری آب و برق خوزستان و آوا میزان آب مورد نیاز شهرستان افزایش، حمل و به دو ایستگاه پمپاژ اضافه شد. ظرفیت ایستگاه ها برای تقویت شبکه و همچنین خط لوله هایی به طول 13 و 10 کیلومتر برای تامین آب شهرهای طالقانی و مدنی از ایستگاه های دریاچه سربندر و نمک و با وعده آب احداث می شود. مدیران شهرستان عفاوه جماران. این مخزن تا آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد و امیدواریم با اجرای این طرح ها کل پروژه به اتمام برسد و اعلام شده است در کوتاه مدت و در مواقع لزوم رضایت شهروندان محترم از تامین آب رضایت نسبی 46 عزیز را به همراه داشت

دکمه بازگشت به بالا