حوادث

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر

دیباروز / پرشیا انفجار در شهرستان جهرم در استان فارس به دو واحد مسکونی خسارت وارد کرد و حداقل 4 شهروند زخمی شدند.

رئیس آتش نشانی جهرم در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران ، خبر انفجار در این شهر را تأیید کرد و گفت: “متأسفانه امروز عصر شاهد انفجار و تخریب یک خانه مسکونی در صدا و سیما بودیم. خیابان جهرم. “

هووشنگ اشعیری خاطرنشان کرد: از لحظه اول اعلام حادثه ، تیم های امداد و نجات و آتش نشانی برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه حضور داشتند.

وی گفت: تاکنون 4 نفر توسط تیم های امداد و نجات از زیر آوار نجات داده شده و طی مراحل درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شده اند و آواربرداری همچنان ادامه دارد.

بادیه نشین ها با بیان اینکه جستجو برای شناسایی احتمالی افراد گرفتار در زیر آوار ادامه دارد ، افزود: علت حادثه پس از بررسی و تجربه لازم اعلام می شود و اکنون اولویت کمک به مجروحان است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، انفجار به حدي بود كه صداي آن از چند خيابان دور شنيده شد و موج انفجار و آوار ساختمان باعث آسيب رسيدن به تعدادي از اتومبيل ها و حتي خانه هاي اطراف شد.

رئیس آتش نشانی همچنین از شهروندان خواست برای آمدن کار تخریب و ایمنی از آمدن و تجمع در محل حادثه خودداری کنند.

بادیه نشینان اظهار داشتند: حضور و اجتماع شهروندان نه تنها به ادامه روند کمک می کند ، بلکه روند را کندتر کرده و احتمال وقوع حوادث دیگر را ایجاد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا