استان ها

پاسداری بدون اسلحه دشمن را عصبانی کرد/ جهاد تبیین مبنای تمام فعالیت‌های ایران است

دیباروز/لرستان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین مبنای تمام فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی دهم بهمن در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و همچنین تقارن با ماه رحمت الهی ماه رجب که ماه دعا و نیایش است، افزود که توکل به خداوند متعال قلوب را تطهیر میدهد و مایه‌ی عزت انسان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حوادث اخیر افزود: پاسداری بدون اسلحه تاکتیک نوینی بود که موجب عصبانی شدن دشمنان شد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین مبنای تمام فعالیت های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است، گفت: جهاد تبیین تاریخ مصرف نداشته و هرگز هم پایان ندارد.

حاجی صادقی جهاد تبیین را مبنای همه جهادهای دیگر دانست و ادامه داد: اگر جهاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و … می‌خواهیم باید کسانی باشند مجاهدان را ترغیب و تبیین تا مردم انگیزه جهادهای دیگر را پیدا کنند.

وی یادآور شد: جهاد تبیین یعنی فرهنگ جهاد را در جامعه نگه داشتن و یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است، اینکه نگذاریم انقلاب و آرمان‌های آن را تحریف و نوجوانان و جوانان را دچار لغزش کنند.

این مسئول با بیان اینکه تهاجم فرهنگی جسم‌ها را متلاشی نمی‌کند، افزود: تهاجم فرهنگی جان‌ها را می‌کشد و بدتر از آن به تصرف و سربازی خود در می‌آورد، به این معنا که نیروهای مسلمان را در مقابل اسلام ناب قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن از عبارت‌هایی استفاده می‌کند که اتفاقا به دنبال نقض آن است همچون آزادی، گفت: از این‌رو باید برای مردم آن‌ها را بیان کرد.

وی با بیان اینکه پاسداری بدون اسلحه تاکتیکی بود که دشمن را عصبانی کرد، اظهار کرد: امروز یک عرصه پاسداری از انقلاب، عرصه فکر و اندیشه و عقیده است، از این‌رو هر چه می‌توانیم با جهاد تبیین و روشنگری از ذهن‌های نوجوان و جوانان‌ها محافظت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استقامت عملی را دومین نوع استقامت عنوان و خاطرنشان کرد: در مبارزه خسته نشدن، نبریدن و تسلیم نشدن اهمیت دارد.

حاجی صادقی تاکید کرد: اگر ما به هدایت‌ها و نسخه‌ی رهبری به موقع گوش می‌کردیم، در خیلی از فتنه‌ها از جمله اغتشاشات اخیر پیشگیرانه‌تر عمل می‌کردیم.

وی با بیان اینکه امروز پاسداری یعنی نگه‌داشتن مردم در سنگر انقلاب، افزود: ملت ایران طی این چهل و چهار سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، همواره نسبت به ولایت، فرمانبری و ولایت‌مداری داشته و دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد، درمی‌یابیم که پاسداری از انقلاب حساس‌تر، ظریف‌تر، دشوارتر و نیازمند بصیرتی افزون‌تر و شجاعتی قاطع‌تر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا