استان ها

پرداخت بخشی از خسارت مجموعه خاطره در کمتر از یک هفته / انعقاد تفاهم نامه همکاری اجرای طرح آنلاین در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری دیباروز از گیلان؛ مهندس اکبری مقدم ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در انزلی ، تلاش های شرکت بیمه معین ایران برای پرداخت بخشی از خسارت به گروه خاطر را که هفته گذشته آتش گرفت ، ستود. این بنگاه اقتصادی قصد دارد این مجموعه تجاری را در کمترین زمان ممکن و به بهترین و جدی ترین راه اندازی مجدد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصلی شرکت های بیمه حفظ سرمایه شرکت های بیمه است ، خاطرنشان کرد: حمایت و ارائه به موقع خدمات مهمترین تفاوت شرکت های بیمه ای است که شرکت بیمه ایران در آنها عملکرد موفقی دارد. و سازمان منطقه آزاد انزلی با پشتیبانی کامل کار خواهند کرد تا امنیت سرمایه گذاران را در این منطقه تجاری افزایش دهند.

محمدی ، مدیرعامل شرکت بیمه موئن ایران ، با قدردانی از پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و همکاری لازم برای افزایش خدمات به سرمایه گذاران ، اظهار داشت: پس از آتش سوزی ، گروه بزرگی از خاطرات ایران کارشناسان بیمه منصوب بلافاصله در محل تصادف فعلی و مراحل تحقیقات قانونی به سرعت انجام شد ، اکنون در کمتر از یک هفته ، 4 میلیارد تومان به عنوان بخشی از خسارت پرداخت می شود ، و پس از ارزیابی های لازم ، بقیه این دو پرداخت می شود. خسارات وارده در کمترین زمان پرداخت می شود.

وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری و اجرای طرح آنلاین در مناطق آزاد به ویژه در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و افزود: این طرح اولین برنامه ای است که در مناطق آزاد و با همکاری شورای وزیران. سیستم بانکی متاثر از کرونا ، آنها می توانند خدمات بیمه ای را از نظر اقتصادی و آسانتر خریداری کنند ، بیمه ، به ویژه بیمه اجباری ، از جمله بیمه خودرو و شخص ثالث ، از سبد خانواده حذف نمی شود. نظرات درخواست شده است.

محمدی عنوان کرد: دوره بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه است و مشتریان هیچ تسهیلات یا حتی کارمزدی برای تسهیلات پرداخت نمی کنند و آنها فقط اصل تسهیلات دریافتی را پرداخت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا