حوادث

پرواز ۲۰۸ ساعته بالگردهای هلال احمر برای اطفای حریق جنگل‌ها

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که ناوگان هوایی هلال احمر 208 ساعت پرواز داشته است تا آتش سوزی جنگل ها را خاموش کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، مهدی فالیبور درباره خدمات امدادی ناوگان هوایی هلال احمر از ابتدای امسال تا 30 مرداد اظهار داشت: در این مدت در مجموع 583 ساعت پرواز در قالب 776 انجام شد. پروازهایی که طی آن 1575 پرواز انجام شد. نیروهای امدادی در محل حاضر شده و تصادفات منتقل شده است.

وی ادامه داد: “به دلیل این حجم عملیات هوایی ، 77 هزار و 190 کیلوگرم مواد و تجهیزات امدادی منتقل شد و 54 مجروح در تصادفات نیز با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.”

به گفته فالیبور ، از ابتدای دهه 1400 ، ناوگان نجات هوایی هلال احمر 208 ساعت مبارزه با آتش سوزی جنگل ها را در قالب 341 گونه انجام داده است که امیدوارم نقش مهمی در مهار آتش در جنگل ها و مراتع کشور داشته باشد. به هم افزایی بین دستگاه های مختلف ، عملیات امدادرسانی را می توان در حوادث بهتر انجام داد.

رئیس جمعیت امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این سفرها که در پنج ماهه نخست سال جاری انجام شد ، مجموع پرسنل آتش نشانی به یک هزار و 101 کیلوگرم و کالا و تجهیزات مربوط به اطفای حریق 70 هزار و 120 کیلوگرم رسید. . محل آتش سوزی منتقل شد. چهار نفر نیز منتقل شدند. از آتش نشانان جنگل که در حین عملیات مجروح شده بودند تا مراکز درمانی توسط هلیکوپترهای ساکنان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا