اقتصادی

پروژه‌ای که بدون اعتبار اجرا شد

دیباروز/ لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از پروژه توسعه و روکش آسفالت محور فرعی بیلوند خرم آباد از ثمره فرهنگ تعامل و هم افزایی دستگاه ها در اجرای این پروژه خبر داد.

احمد رضا دلوند که به همراه مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل زمینی استانداری از این پروژه بازدید کرد، گفت: توسعه، زیرسازی و اجرای رنگ آسفالت محور فرعی بلفند در ادامه تکمیل پل این محور است. از نظر قرار گرفتن در محور گردشگری آبشار نوزیان و آدرس جاده تردد اهالی 40 روستای منطقه خرم آباد از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان دغدغه عمومی مطرح شد.

وی عرض نامناسب آسفالت جاده بیلوند و کیفیت پایین آن را از خواسته های مردم در سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع در چندین جلسه با رهبری ارتش استان مشورت کرد. جلساتی در خصوص عقب نشینی دیوار ساختمان این نهاد نظامی که در نهایت منجر به توافق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: پروژه بیلوند نمونه واقعی تعامل و هم افزایی دستگاه ها در اجرای یک پروژه عمرانی از جمله اجرای سه کیلومتر توسعه، زیرسازی و روکش آسفالت با اعتبار حداقل شش میلیارد است. تومان، بدون خطوط اعتباری و پیاده سازی شده و با استفاده از قابلیت های موجود اجرا می شود.

وی گفت: این پروژه با اداره کل راهداری و حمل و نقل زمینی لرستان اجرا شد که هم از نظر مکانیزم، هم زیرساختی و هم از نظر سایر موارد صادقانه در حال انجام است و در حال حاضر در مرحله آماده سازی آسفالت با تخصیص است. از قیر رایگان، جدول‌بندی آب‌های سطحی به شرکت مسکن واگذار شده و این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

دالوند ابراز امیدواری کرد با استفاده از چنین الگویی بتوان فرهنگ تعامل بین ادارات را در اجرای پروژه های عمرانی نهادینه کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا