استان ها

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی قزوین گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک در شهرها و نواحی صنعتی استان از اول شهریورماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ ردا صفری با اعلام این خبر گفت: در سال تولید دانش، اشتغالزایی و گرامیداشت هفته صنایع کوچک و با توجه به استقبال واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی، چهار نمایشگاه به ترتیب برگزار شد. در راستای حمایت از صنایع کوچک پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک، شهرها و نواحی صنعتی قزوین.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف تبادل تجربیات و انتقال اطلاعات، توسعه بازار واحدهای صنعتی، معرفی فعالان و صاحبان صنایع کوچک به یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک، کمک به بازاریابی محصولات تولیدی و حمایت از صنایع داخلی برگزار می شود. و محصولات استان و استفاده از آن از آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان می باشد.

یادآوری صفری: این نمایشگاه با حضور بیش از 80 واحد تولیدی در زمینه های صنایع غذایی، شوینده، بهداشتی، ساختمانی، آموزشی و نساجی و همچنین واحدها و اتحادیه های تولیدی که به فرآوری خوشه ای فرآورده های انگور و بسته بندی، سنتی می پردازند. شیرینی و باقلوا کفش علما.

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی استان کاسپین بیان کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرهای صنعتی 1 تا 4 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان کاسپین برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه واقع در خیابان امام خمینی (ره)، جنب سد وسیما بازدید کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا