فرهنگ و هنر

پیام تسلیت از حجت الاسلام والمسلمین مسلمان پس از درگذشت مادر شهدا “حسین پور”


پیام تسلیت از حجت الاسلام والمسلمین مسلمان پس از درگذشت مادر شهدا

نماینده ولی فقیه ، نایب رئیس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تسلیت درگذشت حاجیه خانم زهرا زاده حسن ، مادر شهیدان علی ، عباس و محمد امیر حسین حسین پور پیام تسلیت ارسال کرد.

به گزارش دیباروز ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

من خدایم و خدایم
خانواده عزیز شهدای گرانقدر حسین پور
سلام
قدرت و شکیبایی مادران شهدای محترمی که فرزندان خود را فدای خدا و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند ، قابل توصیف نیست و کلمات نمی توانند شکیبایی صبر و شکیبایی اینها را تحسین کنند خانمهای نجیب
می خواهم برای خانواده مجید و مؤمن ، “حاجیه خانم زهرا زاده حسن” ، مادر شهدای محترم “علی ، عباس و محمد امیرحسین پور” تسلیت بگویم.
از نظر ادب و فداکاری ، من به حوزه ایمان و جایگاه صبر آن ادای احترام می کنم و از خداوند متعال آمرزش و صبر برای بازماندگان را می خواهم. امیدوارم به لطف خدا و در کنار فرزندان شهدایشان ، نعمت خداوند باشند.
سید محمدعلی شهیدی
نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد امور شهدا و جانبازان.

عباس و محمد امیرحسین پور در 8 آذر 1345 و 9 در مرداد 1349 به دنیا آمدند و در 31 مه 1982 در شلمچه و 18 آوریل 1987 در عملیات کربلای هشتم به شهادت رسیدند. گلزار شهدا بهشت ​​رضا مشهد مقدس و گلزار شهدا خواجه ربی مشهد میزبان پیکرهای شهدا عباس و محمد امیر حسین حسین پور است.
علی حسین پور ، برادر بزرگتر 70 درصد جانبازان ، در اول آوریل 1972 به دنیا آمد و در حین عملیات رمضان در منطقه کوشک در چشم ، پاها و صورت مجروح شد. شهدای علی ابن جعفر ، شهر خون و قیام در قم ، در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شدند.
بعد از جنگ تحمیلی ، شهید حسین پور مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان را بر عهده داشت و در سالهای اخیر نماینده انجمن المصطفی العالمیه در کشورهای شرق آسیا بوده است.
بعلاوه داماد این خانواده ، شهید حمیدرضا مختارزاده ، در اول ژوئن 1985 به دنیا آمد و در اول ماه مه 1987 شهادت شهادت نوشید.
انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا