استان ها

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری دیباروز از استان شرمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کردستان در پیامی حادثه تروریستی شیراز که تعدادی از زائران و شهروندان بی دفاع در آن حضور داشتند، تسلیت گفتند. شهید و مجروح شدند. مقبره حضرت شاهچراغ (علیه السلام).

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

به نام خدا

و كسانى كه در راه خدا كشته شدند مرده شمرده نمى شوند، بلكه نزد پروردگارشان زنده اند.

حادثه تروریستی که با هدف شهادت مردم بی دفاع ایران اسلامی در مزار حضرت شاهچیراگ سلام الله علیها رخ داد، بار دیگر چهره کریه دشمنان نظام و جمهوری اسلامی را نمایان کرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آن همواره با انجام این گونه اقدامات تروریستی در صدد برهم زدن وحدت امت اسلامی هستند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور، کور و کور آنها هستند. اقدامات ضد بشری به ثمر نمی رسد و به نتیجه نمی رسد، پیوند و همبستگی مسلمانان و ملت ایران اسلامی بیش از پیش خواهد بود.

مزدوران و تجزیه طلبان بدانند که منطقه ایران اسلامی مهد مردان و شیرزنانی غیور و دلاور است که در طول تاریخ رشادت ها و ایثارگری های خود با یک تهدید علیه دین و مقدسات و ملیت خود مواجه نشده اند. این راه مقدس شهادت، نعمت بزرگی از جانب خداوند و رستگاری ابدی است.

حمله تروریستی ناجوانمردانه به حرم حضرت شاهچیراگ سلام الله علیها که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و هموطنان عزیزمان در شیراز شد، مایه تأثر و تأثر همگان بود.

اینجانب این حادثه تروریستی را به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرکرد به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت و ملت شریف ایران بویژه خانواده و مردم شهید پرور تسلیت عرض می نمایم. جنایت تروریستی مردم انقلابی و بصیر شیراز، امیدوارم با حفظ صلح و وحدت با دشمنان، انقلاب و ملت شریف و شریف ایران ثابت کنند که نمی توانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی وارد کنند، استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی و مزدورانشان می دانند که ما به رهبری حکیم حضرتعالی تا آخرین قطره خونمان مدافع ارزش ها و دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی هستیم، ما رهبر هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.

مصطفی حیدری
رئیس شورای اسلامی مرکز استان
شرمحال و بختیاری

48

دکمه بازگشت به بالا