حوادث

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز ارتش

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش دیباروز، رهبری انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن تبریک روز ارتش به این مردان متعصب، پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را موجب یأس و سربلندی دشمن بزرگ دانستند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

و در متن پیام منتشر شده از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس آمده است: آنان از آسایش گذشتند و جان خود را خالصانه نثار کردند و امروز به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و با پشتوانه تجارب ارزشمند و گرامی. از دوران دفاع مقدس و با استفاده از توان رهبران متعهد، نیروهای شجاع و مجرب، به دژ واقعی انقلاب تبدیل شدید.

این روز همچنین یادآور بصیرت و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در شکست و خنثی سازی توطئه های دشمنان انتقام جوی انقلاب اسلامی است. در زمانی که دشمن بزرگ انقلاب انحلال ارتش را مهم ترین راهبرد خود برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران قرار داده بود، اقدامات حکیمانه امام خمینی (ره) و تاکید بر «ارتش باید بماند» شرور بود. عقاید عناصر ضدانقلاب: مزدوران و دشمنان خارجی که برپایی حکومت دینی و مذهبی را مغایر با منافع خود می دیدند در این امر نقش داشتند.

با عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان که شاهد شکوفایی، پیشرفت و توسعه در همه عرصه ها به ویژه در عرصه دفاعی هستند، دچار سردرگمی و ناامیدی شدند و بر کینه مردم و انقلاب اسلامی افزودند. کور کور شده ترور دفاعی و امنیتی و هسته ای الگوی یأس و ناامیدی دشمنان در برابر جبهه اسلام است.

همزمان با اعلام گام دوم انقلاب، مرزهای راهبردی و حاشیه ای جمهوری اسلامی ایران شاهد آشفتگی، ناامنی و بحران های برنامه ریزی شده بی سابقه در تاریخ سیاسی منطقه و جهان بود. چالشی برای امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد، اما با اقدامات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و تلاش نخبگان دفاعی و امنیتی کشور جهادگر رهبران جان خود را فدا کردند و این مؤمن، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح توطئه دشمنان را برای تضعیف و منزوی ساختن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازی کرد.

در این رابطه بخوانید: ارتش یکی از ارکان اصلی امنیت و صلح در کشور به شمار می رود

رهبری انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای رزمندگان متعصب در حفظ عزت، استقلال و تمامیت ارضی کشور را گرامی داشتند. این روز بزرگداشت شاهزاده سرلشکر موسوی است. وی ضمن تبریک به فرمانده فاضل و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، این موفقیت ها و همبستگی نیروهای مسلح را به رهبری فرمانده معظم کل قوا «مدظل العالی» و دغدغه مندی و همدلی نیروهای مسلح را تبریک و تهنیت می گوید. اهتمام امام خمینی (ره) خائنان و دشمنان اسلام را ادامه می دهد و شما را در حالت ناامیدی نگه می دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا