اقتصادی

پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ ۱۲ مدل محصول ایران خودرو پیش فروش می شود

پیش فروش یک ساله محصولات جدید شرکت سایپا و ایران خودرو از فردا آغاز می شود. در این پروژه گروه خودروسازی سایپا 9 محصول را ارائه می دهد ، سه محصول جدید نشان داده می شود و گروه صنعتی ایران خودرو 12 محصول را ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، ماجد باقری اعلام کرده است که طبق قول های قبلی ، پیگیری ها و مشتریان ، سه محصول جدید همزمان با برنامه پیش فروش معرفی می شوند. گروه خودروسازی سایپا ، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا ، امروز (یکشنبه) برای نخستین بار اقدام به فروش اتومبیل می کند. علاوه بر شاهین ، دو محصول جدید سایپا ، Saina S و Quick S نیز برای اولین بار در دسترس خواهد بود.

به گفته معاون رئیس گروه خودروسازی سایپا در خدمات فروش و خدمات پس از فروش ، از 9 کالایی که در برنامه جدید پیش فروش برای گروه خودروسازی سایپا نشان داده شده است ، سه خودرو جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاریخ تحویل شاهین در دسامبر سال 1999 خواهد بود ، افزود: طبق برنامه های تعیین شده ، طرح پیش فروش با برنامه تولید سایپا سازگار است و کلیه محصولات به موقع و به موقع تحویل مشتری می شوند.

باقری افزود: پیش فروش 9 محصول از گروه خودروسازی سایپا در روز یکشنبه 9 ژوئن ، پس از پایان قرعه کشی ، برنامه فروش فوق در ساعت 2 بعدازظهر در وب سایت فروش آنلاین سایپا در https://saipa.iranecar.com شروع می شود

شرکت قبل از شروع مراحل ثبت نام ، برنامه و پیش پرداخت را اعلام می کند.

45 هزار خودرو ایرانی در قالب 12 مدل با قیمت تحویل

طرح پیش فروش ایران خودرو طبق شرایط جدول 1 ، ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) به مدت یک سال آغاز می شود و به مدت 3 روز تا 15 ژوئن ساعت 8:00 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. قرعه کشی حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام ماشین برگزار می شود. از طریق وب سایت رسمی شرکت در آدرس ثبت نام کنید esale.ikco.ir خواهد بود.

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مقرر در قرارداد خواهد بود. پس از اعلام اسامی ، افراد منتخب مبلغ پرداخت نقدی برای هر اتومبیل را از گیت ایران خودرو واریز می کنند و مابقی مبلغ خودروها در زمان ارسال دعوتنامه از نظر هزینه های قانونی تعیین و دریافت می شوند.

براساس این گزارش ، مشتریان باید مراقب باشند قبل از اعلام اسامی منتخب ، پولی را واریز نکنند و نیازی به ارائه چک از طرف مشتری در هر مرحله از ثبت نام نخواهد بود.

متقاضی پس از اعلام اسامی قرعه کشی انتخاب شده ، باید پیش پرداخت اولیه خودرو را طی سه روز کاری واریز کند. عدم پیشبرد متقاضی لغو ثبت نام تلقی می شود و شرکت مسئولیت تحویل وسیله نقلیه را بر عهده نخواهد گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا