اجتماعی

پیکر مادر شهیدان صُلبی در بندرگز تشییع شد

دیباروز/ گلستان مراسم تشییع و تدفین مادر دو شهید محمدتقی و محمد اسماعیل سلبی امروز با حضور پرشور والدین و مسئولان در روستای «سرطاق» بندرقاضی برگزار شد.

زائر ایران شهربانو سالبی مادر دو شهید سردار والمقام نقی و محمد اسماعیل سلبی و عمه شهید فریبرز (ابراهیم) سالبی پس از سالها فراق و فراق دیروز به فرزندان شهیدش پیوست و بدن خالص این مادر فلقم امروز (شنبه 30 اسفند 1400) با حضور مردم مومن و فرماندار بندرقاضی در روستای «سرطاق» این شهرستان در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مادر شهدای مظلوم بسیار مقاوم بود و همیشه به شهادت دو فرزندش افتخار می کرد.

سردار شهید «محمد نقی سلبی» به همراه دو برادرش به عنوان فرمانده گردان در عملیات کربلای چهارم شرکت کرد و در همان عملیات به شهادت رسید.

شهید محمد نقی سلبی در دی ماه 1332 و شهید محمد اسماعیل سلبی در سومین روز از آبان 1329 در روستای سرطاق بندرگز در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.

در ادامه عملیات کربلای چهارم ابتدا برادرش «اسماعیل» به شهادت رسید و برادر دیگرش «شهباز» مجروح شد. سرانجام در چهارم دی 1365 پس از این عملیات سردار «محمد نقی سلبی» پس از سالها مجاهدت و حضور مستمر در جبهه های نبرد به شهادت رسید.

سردار شهید «محمد نقی سلبی» به عنوان فرمانده گردان در عملیات کربلای چهارم به همراه دو برادرش شرکت کرد و در عملیات کربلای چهارم ابتدا برادرش «اسماعیل» به شهادت رسید و برادر دیگرش «شهباز» مجروح شد. سرانجام در چهارم دی 1365 پس از این عملیات، سردار «محمد نقی سلبی» پس از سالها مجاهدت و حضور مستمر در جبهه های نبرد به شهادت رسید و به برادر شهیدش پیوست.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام محمد شیخی امام جمعه کردکی گفت:

اسرافیل وزیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: 176 مادر دو شهید در استان گلستان هستند که 45 نفر از آنها در قید حیات هستند و امیدوارم فرصت را غنیمت بشماریم. . برای دیدار و دلجویی از آنها. آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دکمه بازگشت به بالا