استان ها

پیگیر مطالبات مهندسین و اعضای نظام مهندسی ساختمان هستیم

به گزارش دیباروز آذربایجان غربی ، احمد خرم رئیس شورای مرکزی مهندسی ساختمان در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، مرادزاده رئیس سازمان مهندسی ساختمان آذربایجان غربی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در مورد ساخت و ساز . و مسائل مهندسی.

photo_2021-07-08_19-40-09

جلسه با اعضای هیئت مدیره سیستم مهندسی ساخت و ساز آذربایجان غربی

امروز ، خرم همچنین با اعضای هیئت مدیره سازمان مهندسی ساختمان آذربایجان غربی دیدار و تأکید کرد: “همه ما شهروندان درجه یک هستیم و باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم. وظیفه ما خدمت به مردم است و باید اولویت را داشته باشیم. منافع بیش از منافع شخصی. “

وی افزود: “برای حل مشکلات ، ما به دنبال اختلافات و دعوا با وزارتخانه ها و مدیران نیستیم ، اما سعی می کنیم خواسته های خود را برآورده کنیم و آنها را از طریق گفتگو و تعارض منافع دنبال کنیم. ما نباید افراد را از کار حرفه ای خود حذف کنیم ، ما گفتیم وزیر که حق سلب اجازه کار باید پرداخت شود. “

خرم در مورد تخلفات اظهار داشت: راه مبارزه با فساد اداری ممنوعیت نیست ، بلکه کاهش فساد با راه اندازی یک سیستم یکپارچه و شفافیت کامل و همچنین نظارت گاه و گاه برخورد با مجازات متناسب با تخلفات است.

امیرحسین مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هشتمین جلسه هیات مدیره شهرستان اظهار داشت: امضای تفاهم نامه همکاری با شهرداری ارومیه ، سازمان فنی و حرفه ای ارومیه ، ماکو منطقه آزاد ، تفاهم سه جانبه با آزمایشگاه خاک ، راه و شهرسازی ، اجرای تعرفه خدمات 1400 در ابتدای سال ، که برای بیش از 5 طبقه و بالاتر از 1000 متر نیاز به یک اپراتور صالح دارد ، که باعث افزایش ظرفیت کار مهندسان می شود ، کمک می کند در مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، برنامه Box را برای ارسال الکترونیکی برنامه ها راه اندازی می کند و فاز اول سیستم جامع الکترونیکی را ارائه می دهد ، با ارائه کمک های مختلف و امکانات به اعضای 62 میلیارد تومان ، ایجاد یک اتاق شیشه ای ، و کمک به قربانیان حوادث غیرمترقبه از جمله وظایف کلی شورای جلسه هشتم بود ، علاوه بر این ، ساختمان اداری دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف شهرستان تکمیل و مجهز شد.

اعضای هیئت مدیره سیستم مهندسی ساختمان آذربایجان غربی نظرات ، درخواست ها و مشکلات خود را بیان کردند.

سپس رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی با یکی از اعضای باسابقه سازمان مهندسی ساختمان آذربایجان غربی و خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

دکمه بازگشت به بالا