ورزشی

چالش رکورددار روپایی جهان برای بزرگان مستطیل سبز/ درخشش حب درویش در تله‌کابین توچال+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرگزاری آنا ، مهدی هوب درویش که رکورددار جهانی به حساب می آید و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است ، به دنبال دستیابی به اهداف بالاتر است.

روز گذشته ، رئیس کمیته روبای ایران یک تله کابین متحرک را از ایستگاه 1 به ایستگاه 7 غارت کرد. این رکورد در شرایطی ثبت شد که گوندولا به دلیل برخورد با توپ دچار لغزش و لرزیدن زیادی شود اما هوپ درویش موفق شد 7.5 کیلومتر را در 50 دقیقه طی کند و بدون توقف رکوردی را ثبت کند که قبلاً در جهان نبوده است.

مهدی حب درویش

مهدی حب درویش

او تصمیم گرفت در آینده با توپ های مختلف رکوردهای جدیدی را ثبت کند و می خواهد بازیکنان بزرگ فوتبال جهان مانند کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، نیمار و رونالدینیو را به چالش بکشد. روبرتو کارلوس ، مارکو ون باستن ، ژاوی هرناندز و میشل سالگادو توسط درویش به چالش کشیده شدند و جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز روبرو شد.

مهمترین سوابق عشق دراویش سه بار بالا رفتن از پله های برج میلاد با فوتبال ، تنیس و مرمر رو به عقب ، 30 ساعت فوتبال و 10 ساعت تنیس بود. وی موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند و به دلیل پرونده اخیر که توانست 70000 بار در دبی ، امارات متحده عربی تنیس بازی کند ، افتخار مهمی برای ایران کسب کرد.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا