حوادث

چالوس دو طرفه شد/تداوم ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به شمال و بارش باران در ۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی جاده چالوس از ساعت ۱۵ خبر داد و گفت: بر این اساس در حال حاضر در آزادراه تهران – شمال هم تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دیباروز، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۵ امروز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش نسبی حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال دو طرفه شد و در حال حاضر تردد در هر دو مسیر این محور در حال انجام است. همچنین در آزادراه تهران – شمال هم تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، محدوده سیاه بیشه حدفاصل هریجان تا دزدبند و محدوده‌های میانک و مرزن آباد،  ترافیک سنگین مشاهده می‌شود. همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور هراز، در مسیر رفت و برگشت، محدوده شاهاندشت و مسیر جنوب به شمال محدوده بایجان گزارش شده است.

شیرانی ادامه داد: در عین حال در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و در محور قزوین – رشت محدوده سراوان نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا استاندارد ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا ترافیک پر حجم را شاهد هستیم.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان و گیلان گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا