عمومی

چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی

با توجه به پایگاه اطلاعاتی شبکه اطلاعات ،
ابراهیم مهربان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در برنامه نبض ورزش اظهار داشت: کادر فنی کشتی آزاد در مورد برگزاری مسابقات انتخابی نگران هستند و قصد ندارد مسابقات انتخابی را برگزار کند.

وی با بیان اهمیت مدال های کشتی گیران برای ورزش کشورمان ، افزود: چرخه انتخابات نیاز به کار حرفه ای تری دارد و من مطمئن هستم که فدراسیون در تلاش است تا این طرح را بالغ تر کند.

حسین رحمانی ، کارشناس رسانه های کشتی ، با تمجید از تلاش برای برگزاری مسابقات مقدماتی و قانونی کردن روند انتخاب تیم ملی ، گفت: چه کسی در صورت برنده شدن ، مسئولیت افکار عمومی را بر عهده خواهد گرفت؟ آیا برای این منظور طرحی ساخته شده است یا نه؟

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در گفتگوی تلفنی با این برنامه تأکید کرد که در حالی که قلب ما برای کشتی گیری می سوزد و ما می خواهیم کشتی مان موفقیت داشته باشد ، گفت: از آنجا که همه ما باید مطابق افکار عمومی مسئول باشیم.

وی افزود: چرخه مسابقات انتخابی دارای جزئیاتی در جزئیات است که دست و پای مربی را گره می زند و به نظر ما می تواند به قایق ما برخورد کند.

امامی ، سخنگوی فدراسیون کشتی ، با بیان اینکه اصلی ترین اصل در انتخاب عدالت ، احترام به عدالت در انتخاب بهترین کشتی گیران است ، اظهار داشت: “ما نظرات کارشناسان آقای محمدی را در این جلسه شنیدیم و اظهار نظر کردیم و به مطالعه و آهنگسازی می پردازد.

دکمه بازگشت به بالا