حوادث

چشم‌پوشی از تخلفات رانندگی، عامل افزایش تخلفات است

رئیس جمهور از پلیس راهور خواست تا بدون سهل انگاری قانون را در مورد متخلفان تطبیق کند و گفت: «شاید لازم باشد نسبت به تخلفات هشدار داده شود، اما کسانی هستند که جسورانه امنیت جاده ها را مختل می کنند و می خواهند برای این کار قانون را زیر پا بگذارند. ” نباید هیچ امتیازی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه 29 اسفندماه در به مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی هوشمند مراجعه کنید پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن تبریک عید سعید فطر و عید نوروز از تلاش های نیروهای پلیس راهور برای ایجاد نظم، آسایش و آرامش برای مردم در سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

وی بر لزوم فرهنگ سازی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و پیشگیری از خطرات احتمالی در جاده ها را در اولویت قرار داد و گفت: برقراری نظم در جاده ها، ایجاد شرایط ایمن، آسایش و اطمینان برای مردم.

با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و وظیفه مهم پلیس راهور در برقراری انضباط ترافیکی در کشور، رؤسا ایمنی را رکن مهم حمل و نقل دانستند و از رانندگان خواستند با رعایت قانون، از سلامت، خانواده و شهروندان خود محافظت کنند و جان دیگران را به خطر بیندازند. زندگی..پرت نکن.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر تقویت نیروی انتظامی در فرهنگ رهبری کشور در رسانه ها به ویژه رسانه ملی، از پلیس راهور خواست از اجرای قانون متخلفان غفلت نکند، زیرا بی توجهی به تخلفات رانندگی باعث افزایش این تخلفات و حوادث رانندگی می شود.

رئیسی افزود: شاید لازم باشد نسبت به تخلف تذکر داده شود، اما هستند کسانی که جسورانه امنیت جاده ها را مختل می کنند و می خواهند با قانون شکنی کار خود را انجام دهند که نباید از آن غافل شد.

رئیس جمهور در خاتمه از تحمل دوری این عزیزان و حمایت از این نیروها در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز تشکر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا