حوادث

چگونه می‌توان به زلزله‌زدگان خوی کمک کرد؟

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر روش‌های اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان خوی را تشریح کرد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با دیباروز، درباره روش‌های کمک به زلزله‌زدگان خوی گفت:‌ فراخوان هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی‌ به زلزله‌زدگان خوی صادر شده و در همین راستا از مردم تقاضا می‌شود هلال احمر را در تامین هیتربرقی و پتو برای کمک به زلزله‌زدگان «خوی» یاری کرده و در صورت تمایل به اهدای کمک‌های نقدی، مبالغ کمک را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمراقدام به اجرای طرح کمک‌های مردمی «آنلاین تابان» کرده است، گفت: در همین راستا نیز از مردم دلسوز و مهربان ایران می‌خواهیم که با کمک نقدی در تهیه لوازم لازم برای زلزله زدگان شهرستان خوی هلال احمر را یاری کنند و مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب و کارت زیر واریز کنند.

شماره حساب: ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ 

شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، هموطنان همچنین می‌توانند با کد دستوری #۳*۱۱۲* مبالغ کمک خود را به حساب هلال احمر انتقال دهند.

چگونه می‌توان به زلزله‌زدگان خوی کمک کرد؟
نحوه کمک به زلزله‌زدگان در شهرستان خوی

سلیمی درباره اینکه آیا امکان ارائه کمک‌های غیرنقدی به زلزله‌زدگان نیز  وجود دارد یا خیر، گفت:‌ در حال حاضر بیشترین کمک غیر نقدی مورد نیاز وسایل گرم‌کننده مثل هیتربرقی و پتو است و مردم می‌توانند این اقلام را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تحویل دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا