اجتماعی

کارخانه سیمان دورود به صندوق توسعه ملی محیط زیست معرفی می‌شود

دیباروز/ لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کارخانه سیمان درود به صندوق ملی توسعه محیط زیست اهدا می شود.

علی سالاروند امروز در نشست مشترک با مدیران کارخانه سیمان شهرستان دورود برای رفع مشکلات زیست محیطی این واحد صنعتی که در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از صنایع اصلی است. در استان و به دلیل موقعیت مکانی آن، معرفی محدوده شهری باید با ارائه راهکارهای مناسب و موثر، برای رفع دغدغه های شهروندان راه حلی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه فاز سوم این نیروگاه به دلیل استفاده از فیلترهای برقی آبشاری به دلیل نوسانات برق دچار شوک شد و ممکن است آلودگی ایجاد کند، گفت: محیط زیست لرستان آمادگی دارد تا برای رفع مشکل تسهیلاتی برای این صنعت کسب کند. . ارائه آن به صندوق ملی توسعه محیط زیست.

مدیرکل شرکت حفاظت محیط زیست لرستان از پیگیری های لازم برای تامین گاز مورد نیاز این صنعت در فصل سرد سال به منظور جلوگیری از استفاده از سایر سوخت های آلوده کننده هوا خبر داد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل کارخانه سیمان شهر درود اظهار داشت: کارخانه سیمان درود آمادگی لازم را برای تامین الزامات زیست محیطی دارد و خود را موظف به رعایت الزامات زیست محیطی می داند.

با پیگیری های انجام شده بخشی از اعتبار برای احداث فاز 3 فیلتراسیون جدید سیمان تامین شده و با کمک صندوق ملی محیط زیست تا کمتر از 18 ماه آینده مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان به طور کامل برطرف می شود. .

به گزارش دیباروز، در پایان این جلسه مقرر شد کارخانه سیمان دورود با همکاری و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان فاز سوم این کارخانه را در مدت 18 ماه به منظور جلوگیری از برق رسانی نوسازی کند. . و تکان های متناوب و تهیه و بهره برداری از فیلتری موثر برای این منظور و رفع کامل دغدغه شهروندان در این زمینه.

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا