حوادث

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروه های مشترک بین پلیس و شورای شهر تهران با هدف افزایش هم افزایی و همکاری خبر داد.

به گزارش دیباروز ، پرویز سرفری ، در پایان نشست هم اندیشی شورای شهر تهران با فرمانده پلیس ناگا ، گفت: “ما تقریباً یک جلسه طولانی با دوستان پلیس داشتیم ، یک جلسه اساسی که در آن موضوع امنیت به عنوان یکی از موضوعات مورد بررسی قرار گرفت. از مهمترین مسائل مربوط به مردم. “

وی افزود: امنیت بدون شک محفظه ای است که کلیه خدمات را ارائه می دهد و کلیه خدمات را در داخل محفظه امنیتی اجرا می کند. پلیس تهران گزارش مفصلی از تمام بخشهای فعالیت خود ارائه داد و مقرر شد کارگروهی مشترک بین شورا و شهرداری تشکیل شود و همه کمیته ها در این زمینه با پلیس همکاری و ارتباط خوبی خواهند داشت.

سرفری ادامه داد: فکر می کنم توازن مناسبی در تهران بین جمعیت ، پلیس و پلیس وجود ندارد. بنابراین ، فشار زیادی را بر بخش امنیتی وارد می کند. البته شهرداری باید نقش خود را در ایجاد امنیت مناسب برای ساکنان ایفا کند و یکی از آنها احداث ایستگاه پلیس است و پلیس باید نقش فعالی در خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می دهد ، داشته باشد.

وی تأکید کرد که “موضوع اساسی این است که خدمات شهرداری باید مردم محور باشد و خدمات پلیس در حوزه امنیتی باید بر اساس دموکراسی باشد که می تواند در آینده آثار خوبی داشته باشد.”

نادعلی ، سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح موضوعات مطرح شده در این نشست هم اندیشی گفت: این جلسه ماهیت توافقی و غیرعلنی داشت. امروز سردار رحیمی و معاونانش در شورا حضور یافتند و مسائلی مانند گزارش عملکرد ، موفقیت ها و موانع عملکرد و ضرورت همکاری شورا و شهرداری را مطرح کردند.

وی افزود: “اعضای شورا همچنین سوالات و مسائل خود را در فضایی تعاملی مطرح کردند و مقرر شد گروه های کاری برای تعامل ، همکاری و هم افزایی بیشتر تشکیل شود.” در تهران ، برخی نیازهای جدی برای پلیس مطرح شد ، از جمله احداث کلانتری. این هیئت همچنین موضوع آسیب های اجتماعی را به عنوان یک نگرانی موجود مطرح کرد. این موارد بر اساس آمار دقیق در این جلسه مطرح شد و امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در زمینه همکاری با ناگا باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا