کارگزاران انتخابات امانتدار رای مردم باشند

کارگزاران انتخابات امانتدار رای مردم باشند

به گزارش دیباروز؛ سیدمحمدرضا هاشمی در نشست با نمایندگان فرمانداران، ناظرین، بازرسان و اعضای هیات نظارت شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در سالن هلال احمر شهر سمنان، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را از راهبردهای اصلی برگزاری انتخابات مشخص کردند و همه به پیروی از این فرامین، تکلیف داریم درجهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات کوشش کنیم.‌

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال مشارکت ضعیف و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات است و ضرورت دارد با حضور حداکثری مردم، این دسیسه دشمن خنثی شود.

وی به آمادگی ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات اشاره و اضافه کرد: ستاد انتخابات استان سمنان از مدتها قبل فعالیت خود را آغاز کرد و با همدلی و همفکری همه ارکان، استان آماده برگزاری انتخابات پرشور یازدهم اسفند است.

به گفته استاندار سمنان، تمام کارگزاران انتخابات باید نهایت دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند تا ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به بهترین شکل و در نهایت سلامت برگزار شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه مردم استان سمنان روز ۱۱ اسفند مانند گذشته برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت می کنند، ادامه داد: مردم استان همیشه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود، روز درخشان دیگری را ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۴ شعبه رای گیری در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه با تمام امکانات آماده خدمت رسانی به مردم است، افزود: عوامل برگزاری انتخابات طی چند روز مانده به انتخابات باید همه مردم و جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات دعوت و تشویق کنند تا انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه همه از تمام توان خود برای تحقق مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری استفاده کنند، بیان کرد که بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی حداکثری با مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا