پی دی اف کتاب روانشناسی هیلگارد

پی دی اف کتاب روانشناسی هیلگارد

روانشناسی هیلگارد pdf ، کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد محمد براهنی 715 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم کرده است. استقبال پرشور و شوق انگیز دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه ها از کتاب زمینه روان شناسی ترجمه مرحوم دکتر محمدتقی براهتی و همکاران که آن را به چاپ بیست و دوم و شمارگان تراکمی بیش از صد هزار نسخه رسانده است.

دانلود کتاب مکاتبات تجاری و گزارش نویسی سمیرا ملایی ، گزارش نویسی و مکاتبات اداری و سازمانی اصول و روشهای استاندارد است که اگر آنها را خوب بدانید کارتان ساده تر و تاثیر گذاری گزارش های شما، بهتر خواهد شد. در این کتاب اصول و روشهای استاندارد گزارش نویسی و مکاتبات اداری و سازمانی را یاد میگیرید. آنچه در این کتاب می آموزید عبارت است از: علت نوشتن چیست؛ انواع ارتباطات و ویژگی های آن، اهمیت و نقش نوشته های اداری، مراحل تهیه یک نوشته مناسب، بخشنامه و هدف از صدور یک بخشنامه مناسب، آیین نامه نگارش و ادبیات فارسی در نامه نگاری و گزارش نویسی ها و … آنچه در این کتاب می خوانید راهنمایی است.

چگونه معمارانه طراحی کنیم 2 pdf ، امروزه پژوهش های زیادی را در زمینه شناخت فرآیند طراحی معماری و چگونگی شکل گیری آن، ذهن معماران و دانشجویان معماری را به خود اختصاص داده است. هدف از تالیف جلد دوم این کتاب، آموزش مرحله به مرحله روند طراحی معماری از ابتدا تا زمانی که طرح به طور کامل تعریف شده و دارای اجزای فنی است. در این جلد به آموزش کامل اجزاء مختلف معماری مانند: پلان، مقطع، تحلیل اصول ترسیم دیاگرام و زیبا شناسی در معماری پرداخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا