استان ها

کشف بیش از ۳ هزار لاستیک احتکار شده در کاشان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با دیباروز ، با اشاره به تلاش پلیس برای حفظ امنیت اقتصادی جامعه گفت: “بر این اساس پلیس کاشان با هرگونه فعالیت غیرقانونی از جمله ذخیره سازی که از نظر اقتصادی تحت فشار قرار می گیرد ، برخورد خواهد کرد. شهروندان کاشانی. “

وی با بیان اینکه گزارشی از وجود انبار لاستیک به پلیس امنیت اقتصادی کاشان رسیده است ، گفت: مأموران پلیس با دستور مقام محترم قضایی 3404 حلقه لاستیک این انبار را بدون هیچ گونه مجوز و سندی جستجو کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه به گفته کارشناسان ارزش این لاستیک ها از 21 میلیارد ریال فراتر می رود ، خاطرنشان کرد: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر شده است.

وی همچنین از انهدام باند چراغ های جلویی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از چندین فقره سرقت تیرهای روشنایی و حکاکی های مسی متصل به ستون ها در بلوار امام رضا کاشان ، این موضوع در دستور کار 14 قرار گرفته است. ناجی آباد در کاشان مستقر بودند.

سرهنگ پاساتی با اشاره به اینکه این سرقت ها توسط سارقان حرفه ای انجام شده است ، گفت: پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با دادستان کل کشور در کاشان و سپاه پاسداران ، پلیس متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود با اموال مسروقه دستگیر کرد.

وی افزود: “چهار متهم این باند در بازجویی از پلیس و در مواجهه با دلایل قانونی و اسناد پلیس به شش فقره سرقت اعتراف كردند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.”

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل مجرمان و متخلفان ایستادگی خواهد کرد و به آنها اجازه طغیان و حرکت نمی دهد و شهروندان عزیز ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

48

دکمه بازگشت به بالا