حوادث

کشف محموله ۵۰۰ کیلوگرمی شیشه توسط گمرک

کارگزار حقوقی و نظارتی گمرک از کشف 500 کیلوگرم شیشه مواد مخدر توسط گمرک در مرز شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده توسط گمرک در سال جاری است، امروز توسط گمرک کشف شد. همکاران گمرک در مرزهای مهرود.

به گزارش دیباروز، فریده الزبیدی از کشف پنج محموله بزرگ مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد که نشان می دهد این محموله ها عمدتا محموله های شیشه ای از مبداء افغانستان بوده که توسط گمرک کشف شده و با کشف امروز تعداد آنها افزایش یافته است. به 6 افزایش یافته است. کشف بزرگ. این محموله ها 580 کیلوگرم، 153 کیلوگرم، 400 کیلوگرم، 61 کیلوگرم و 1118 کیلوگرم دارو بود که با کشف یک محموله شیشه ای 500 کیلوگرمی امروز، ششمین محموله بزرگ شناسایی و توسط گمرک کشف شد.

وی افزود: گزارش های دریافتی از گمرک مهرود خراسان جنوبی حاکی از آن است که مربی سگ های پلیس این گمرک ساعت 9:30 صبح امروز در حین انجام وظیفه و در حین مشاهده و بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکر سفید رنگ با یک تبعه افغانستانی رانندگی می کرد. وی با بررسی شاخص های خطر و استفاده بهینه از سگ های مواد مخدر، توانست گنجایش حرفه ای 500 ظرف شیشه ای مواد مخدر به وزن 500 کیلوگرم را از این کامیون کشف کند.

در این کشف حرفه ای بسیار دقیق، قاچاقچیان 500 قوطی دوپ شیشه ای را در فضاهای زیر نوار نقاله قرار داده بودند که با دستگاه برش، جوش و سنگ زنی برش داده شده بود و ته نوار نقاله به صورت حرفه ای برش و ترکیب شده بود. کشف شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا