اجتماعی

کشف و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در خرم‌آباد

دیباروز/ لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با پلمپ کارگاه غیرمجاز 4 هزار لیتر سموم، کود و رنگ تقلبی کشاورزی به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان خرم آباد کشف شد.

یحیی اللهی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری 15 خرم آباد با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تولید سموم کشاورزی تقلبی در کارگاهی بدون مجوز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی ها و بررسی های اولیه مشخص شد افرادی در خرم آباد با راه اندازی کارگاهی اقدام به تولید سموم تقلبی با برندهای مختلف تقلبی و به روش های مختلف در سطح استان می کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نیاز اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن کارگاه 4000 لیتر انواع سموم، کود و رنگ های کشاورزی غیرمجاز و تقلبی کشف شد. تعداد زیادی پوستر چاپ شده و تقلبی PET.

الهی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مواد مکشوفه را 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه کارگاه پلمب مربوطه و یک نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی شد، گفت: پلیس با افرادی که با تولید اجناس تقلبی بخواهند سلامت مردم را تهدید کنند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه خبری و اطلاع از هرگونه خبر برخورد جدی خواهد کرد. اطلاع رسانی در این زمینه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهید.مسیر 110 جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سودجویی و برخورد قاطع با آنان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا