حوادث

کشف ۱۶۹ تن گندم سرقتی در جنوب کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کشف 169 تن گندم توسط یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام خمینی خوزستان خبر داد.

به گزارش دیباروز ، سردار مهدی معصوم بیجی وی در مورد جزئیات این کشفیات گفت: همکاران من در واحد حفاظت بندر و تنظیم دریانوردی در پلیس پیشگیری ، آنها را برای مبارزه با سرقت های سازمان یافته در بنادر ، فروشگاه های غلات و انبارهای تجاری در دستور کار مداوم قرار داده اند.

وی افزود: “در همین راستا ، مأموران یگان حفاظت كه در بندر امام خمینی (ره) خوزستان مستقر هستند ، از طریق توقیف شش كامیون و تریلر با پلاك جعلی ، محموله این وسایل نقلیه را مظنون می كنند. با بررسی مدارك با رانندگان ، لیست نقل و انتقالات جعلی است. “

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: در جریان بازرسی ، نزدیک به 169 تن گندم که یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور است ، توقیف و ضبط شد و در همین راستا پنج راننده دستگیر و پرونده منتقل شد . انقلاب اسلامی به دادسرای عمومی فرستاده شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری یک راننده فراری و سایر مظنونان مربوط به جعل و سرقت کالاهای اساسی در دستور کار فرماندهی یگان حفاظت دریانوردی و بنادر است ، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای سرقتی را تخمین زده اند. 9 میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، معصوم بیجی با اشاره به دستگیری 268 مورد سرقت کالاهای اساسی توسط این واحد در سال گذشته ، اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت ، جلوگیری از هرگونه سرقت و پیشگیری از جرائم در بنادر ایالتی به ویژه جلوگیری از سرقت کالاهای اساسی کالاهای اساسی از جمله گندم ، ذرت و دانه های سویا با هدف ایجاد یک فضای اقتصادی امن از جمله اولویت های مأموریت پیشگیری پلیس است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا