حوادث

کشف ۳ هزار تن کالای اساسی احتکاری در کشور طی ۳ روز

رئیس امنیت اقتصادی پلیس راهور شهرستان فرجه از کشف بیش از 3 هزار تن کالای اساسی و معیشتی انبار شده و دستگیری 519 متهم طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش دیباروز، سردار غلامرضا رضاییان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بازدید میدانی مستمر برای انبار و توزیع کالاهای اساسی و معیشت مردم را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و نگهداری کالاهای زندگی اولویت اصلی پلیس امنیت اقتصادی است، افزود: بازپرسان پلیس امنیت اقتصادی طی 72 ساعت گذشته یک هزار و 394 گروه مشترک تشکیل و از 2 هزار و 393 محل نگهداری و توزیع کالاهای اساسی بازدید کردند. بیش از 3000 تن کالا از قبیل برنج، گندم، آرد، ماکارونی، روغن های خوراکی، غلات، نهاده های حیوانی، بیش از 28000 لیتر مواد شوینده، روغن موتور، ضدیخ و غیره را بازرسی کردند. علاوه بر 160188 قطعه دارو، 2960 عدد ست لوازم خانگی، 7 هزار و 276 قطعه لوازم و ابزار صنعتی، 12 هزار و 282 دستگاه لوازم خانگی کشف و ضبط شد.قطعات خودرو.

و رئیس امنیت اقتصادی پلیس راهور فرجه تصریح کرد: این پلیس در هیچ نبرد جدی با قاچاق و نگهداری کالاهای اساسی و معیشتی کوتاهی نخواهد کرد و در این راستا 61 انبار و محل نگهداری کالاهای اساسی و معیشتی به دلیل تخلف پلمب و احتکار و دستگیری 519 متهم.

به گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 2000 میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این راستا 232 دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند. پارکینگ و متهمان نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا