استان ها

کمیته امداد قزوین برای 740 نفر شغل ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ در این زمینه مرتضی دهقانی گفت: ایجاد فرصت های شغلی ، معیشتی و خودکفایی برای خانواده ها از مهمترین برنامه های کمیته امداد است و در این راستا برنامه های قانونی شده برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با تشریح عملکرد معاون کار و خودکفایی وزیر کمیته امداد منطقه برای یک دوره هشت ماهه ، اظهار داشت: بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق وام های استرس خزر به 469 نفر پرداخت شده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: شناسایی 150 کارآفرین جهادی برای همکاری در زمینه کارهای امدادی در مناطق شهری ، پرداخت تسهیلات اشتغال به هزار و 900 نفر تحت حمایت گروه های اجتماعی اشتغال و کم درآمد و جذب 65 میلیارد تومان منابع بانکی و امدادی به ترتیب. سایر فعالیتهای این نهاد.

فلاح 3

وی گفت: “با هدف آموزش ، توسعه مشاغل و بازاریابی مناسب و پایدار ، امسال برای 400 مشتری طرح هدایت شغلی اجرا شده است.”

دهقانی همچنین از ایجاد سه کارگاه تولیدی در شهرهای شریفیا ، محمودآباد و قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 230 امدادگر در شرکت های دانش بنیان و نوآوری مشغول به کار شده اند که گام ارزنده ای در توسعه تجارت است.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان افزود: 1300 پروژه خلاق با هدف آزمایش روند و جلوگیری از انحرافات توسط کارشناسان جذب برای سال 99 نظارت شد.

وی گفت: پرداخت 6 میلیارد تومان از محل تسهیلات کارفرمایی به شرکت ها و کارخانه های پیشرو نیروی کار ، تعامل با بانک های عامل برای تسهیل و جذب اعتبارات بانکی ، ارزیابی استعدادها ، مشاوره با کارشناسان ، تهیه 2400 پرونده استخدام ، ارائه متقاضیان به بانک ها ، دوخت حداقل 1000 لباس در بیمارستان جان در مراکز تولید پیش تولید و تأسیس 5 مرکز خیریه تخصصی برای کارآفرینی در مراکز شهرستانها از دیگر کارهای انجام شده در معاونت استخدام کمیته امداد استان خزر است.

استخدام 2

دهقانی توضیح داد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با منطقه علم و فناوری در استان ، شرکت شهرک های صنعتی ، مرجع فنی و حرفه ای ، سازمان بسیج سازندگی ، دانشکده علم و فناوری و سازمان جهاد ، امسال دو رویداد مهم برای کارآفرینی و دانش بنیان برگزار شد. دانشگاه ، کالج کار ، م institutionsسسات آموزشی و انعقاد توافق نامه همکاری با 40 رهبر حرفه ای از دیگر فعالیت های این م institutionسسه است.

وی همچنین از اجرای برنامه های مهارت آموزی و کسب و کار برای 3 هزار و 434 نفر خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال در کمیته امداد در استانداری ، عزم جدی راجع به این حرکت داریم و با تمام توان و روحیه خود خدمات مضاعف به خانواده های امداد رسان را دو چندان می کنیم. جهاد و انقلاب ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا