بین الملل

گزینه نظامی علیه ایران باید روی میز باشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار اتهامات علیه ایران گفت: نباید از صهیونیست ها برای منشور سازمان ملل بمیرند.

به گزارش گروه جهانی خبرگزاری آنا،

یایر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

به گزارش تایمز آف اسراییل، لاپید در سخنرانی خود بدون اشاره به کشتار فرزندان رژیم صهیونیستی و انجام حملات نظامی فراوان علیه فلسطینی ها گفت: ملت های خاورمیانه و ملت های منطقه. دنیا باید به اطراف شما نگاه کند و از خود بپرسد که راه صلح کیست و راه صلح کی نیست آیا او راه جنگ را انتخاب کرد؟

وی ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد و بدون پرداختن به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی گفت که “تهدید هسته ای” علیه تل آویو وجود دارد.

لاپید گفت: ایران است که این ارکستر نفرت را علیه ما راه اندازی کرده است، پرچم اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: تنها یک کشور عضو سازمان ملل به صراحت می گوید که قصد نابودی یک عضو دیگر را دارد، ایران بارها اعلام کرده است که خواهان نابودی کامل اسرائیل است و این ساختمان ساکت است، شما از چه می ترسید. از؟”

لاپید بار دیگر مدعی شد: اگر رژیم ایران به سلاح هسته ای دست یابد، از آن استفاده خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، قرار دادن تهدید نظامی معتبر روی میز است و پس از آن باید برای توافق طولانی‌تر و قوی‌تر با آنها مذاکره شود. “

وی بدون اشاره به شهادت تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی در جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما خواهان صلح در کل جهان عرب هستیم و فلسطین همسایه ماست.

لاپید افزود: راه حل دو کشوری مشروط به این است که کشور آینده فلسطین به صورت مسالمت آمیز عمل کند و «بازیابی و موجودیت اسرائیل را تهدید نکند».

نخست وزیر این نظام گفت: شما می توانید از ما بخواهید که بر اساس ارزش های منشور سازمان ملل زندگی کنیم، اما نمی توانید از ما بخواهید که برای آنها بمیریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا