استان ها

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شاهرود: یکی از مواردی که در کاهش تصادفات و بهبود خدمات حائز اهمیت است ، بهبود معابر ، جاده هایی است که در استان سمنان بیش از یک سوم است و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها.

خبرگزاری آنلاینگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان است ، این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل جاده ها را تشکیل می دهد. در ایران اسلامی. بخش قابل تحمل در این بخش این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و این امر مستلزم چند ده میلیارد دلار اعتبار اعتباری است.

هزینه ساخت و یا به روز رسانی هر کیلومتر از جاده های استان سمنان با افزایش قیمت ها هر روز افزایش می یابد. از سوی دیگر ، به گفته مدیران بزرگراه و حمل و نقل استان سمنان ، نوسازی ماشین آلات راهسازی به اعتبارات میلیاردی نیاز دارد. به ویژه نگهداری جاده ، معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت صدا دارد.

از جمله کلیه مشکلات مربوط به جاده ها و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط حساس حوادث ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حوادث و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، باعث پیچیده تر شدن مدیریت جاده های استان سمنان در سالهای اخیر موارد بسیاری از تصادفات به جاده منتسب شده است یا طبق گزارش پلیس ، نیمی از سهل انگاری به جاده ها نسبت داده شده است ، به همین دلیل بنا به گفته برخی منابع ، بسیاری از مدیران جاده و حمل و نقل شهری به دنبال جواب در قوه قضاییه است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا