بین الملل

یک وزیر صهیونیست رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم، رهبران حماس را به ترور تهدید کرد.

به گزارش دیباروز، «یسرائیل کاتس» روز دوشنبه در سخنانی عنوان کرد که اگر رهبران حماس از تشویق به عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری دست نکشند، «اسرائیل» صرف نظر از مکانی که در آنجا حضور دارند، اقدام به ترور آن‌ها خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد که هر که بخواهد «یهودیان» را به قتل برساند، بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

اعضای کابینه رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بارها مسئولان ارشد حماس را به ترور تهدید کرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال موجی از تحریک گسترده علیه العاروری، از رهبران حماس و درخواست‌ها برای ترور وی، روز شنبه در سخنانی در جریان نشست کابینه امنیتی این مقام حماس را تهدید به ترور کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی صالح العاروری را مهندس عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری می‌دانند و اظهارات جمعه شب وی به شدت خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.

صالح العاوری جمعه شب در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفته بود که تکرار تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت هیچ تأثیری بر ما ندارد یا تغییری ایجاد نخواهد کرد و حتی به اندازه یک بند انگشت مسیر ما را تغییر نخواهد داد.

در شرایطی که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت در نوار غزه در پی تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری شدت یافته، گروه‌های فلسطینی سطح هوشیاری و آمادگی را برای هرگونه حمله احتمالی و ترور رهبران و فرماندهان مقاومت بالا برده‌اند؛ مسئله‌ای که نگرانی و ترس صهیونیست‌ها را به همراه داشته است.

در همین راستا، یک منبع در مقاومت هشدار داده بود که پاسخ مقاومت فلسطین به هر تروری فراتر از حد انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود طوری که دشمن از روش و بزرگی این پاسخ متعجب خواهد شد.

مناطق مختلف کرانه باختری طی روزها و ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی متعدد بوده و این عملیات‌ها آرامش را از ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان تندروی آن گرفته است.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا