نحوه بازاریابی پیامکی چگونه است؟ + پنل رایگان اس ام اس برای پیاده سازی آموزش ها

بازاریابی پیامکی از طریق تولید محتوا

در مقاله ی امروز سعی داریم بازاریابی را به سبک خودمان، یعنی بازاریابی پیامکی از طریق تولید محتوا و معرفی بانک شماره موبایل بپردازیم. امروز با مفاهیمی مثل تولید محتوا و انواع آن،شیوه های اثرگذاری آن در تبلیغات شما،نحوه ی پیاده سازی فنون تولید محتوا در متن پیامک تبلیغاتی شما و بسیاری دیگری از موارد دیگر بحث کنیم. پس در کنار سامانه پیامکی آموت باشید تا با یکدیگر هم مسیر باشیم و با فنون و شیوه های بازاریابی پیامکی با استفاده از تولید محتوا بیشتر و بهتر آشنا شویم. در مقاله ای جداگانه به ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آنرا نیز مطالعه نمایید.

تولید محتوا چیست؟!

به صورت کلی تولید محتوا یعنی نوشتن،طراحی،ضبط و ساخت هرچیزی که افراد بتوانند درک کنند. تولید محتوا مرحله نهایی بازاریابی است. به هنگام تولید محتوا اطلاعات رایگان و مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهید که باعث ایجاد پتانسیل خرید و یا وفاداری مشتری(بسته به هر نوع هدف تولید محتوا) می شوی. و در کلام آخر:

    هر چیزی که برای انسان قابل درک و شهود است و در بستر کانال های دیجیتال و غیر دیجیتال ارائه میشود،محتوا نامیده میشود.

مقاله مرتبط: رمز یکبار مصرف OTP

انواع روش های تولید محتوا

همان طور که پیشتر گفته شد،تولید محتوا یعنی خلق چیز های با ارزش برای انسان،که میتواند در بستر های دیجیتال و غیردیجیتال ارائه شود. در ادامه به چند مورد از مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع روش های تولید محتوا میپردازیم.

محتوای متنی

رایج ترین نوع از انواع تولید محتوا است. قطعا که برای حضور موثر در صفحات موتور های جستجو نیاز به محتوای متنی با کیفیت و یا به اصطلاح یونیک(unique) خواهید داشت. شاید بتوان به جرعت گفت که باید بیش از 80% تمرکزتان را روی تولید محتوای متنی سایت و یا صفحات فضای مجازی خود قرار دهید. محتوای متنی برای وب سایت شما هم به لحاظ افزایش نرخ کلیک و هم به منظور بهینه سازی موتور های جستجو از موارد بسیار مهم و کاربردی محسوب میشود. انواع تولید محتوای متنی مانند وبلاگ,کتاب الکترونیکی,قوانین و مقررات وب سایت و… را میتوان نام برد.

محتوای تصویری

محبوب ترین نوع از انواع محتوا. گرچه محتوای متنی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است ولی نباید از اثر مکملی و تاثیرگذاری بالای محتوای تصویری غافل شد. این نوع از محتوا بسیار جذاب و گیرا بوده و در واقع محتوای متنی ضروری و الزامی و محتوای تصویری در جهت گیرایی و دیده شدن کل محتوا و در جهت ارضای نیاز های شعف آور کاربران شماست. انواع محتوای تصویری مانند عکس,فیلم کوتاه,تصاویر اطلاعاتی مانند ارائه آمار ها و…

محتوای ویدیویی

یکی از انواع روش هایی که به تازگی در صفحات مجازی ترند شده،تولید محتوای ویدویی است که البته کارنامه ی خوبی هم در همین مدت کوتاه از خود به جای گذاشته. این مورد میتواند شامل به نمایش گذاشتن تولید مرحله به مرحله محصول و یا فضای کلی کسب و کار و یا حتی مصاحبه با همکاران شرکت و افراد مرتبط با حوزه ی کاری شما باشد.

کاربرد سامانه پیامکی و تولید محتوا

تا به اینجای کار با مفاهیمی مانند چیستی تولید محتوا،انواع و نمونه هایی از آنها آشنا شدید. شاید تا به این لحظه با خود پرسیده باشید که ارتباط تولید محتوا با سامانه پیامکی چیست و بازاریابی پیامکی از طریق تولید محتوا چگونه حاصل می شود. در جواب باید بگوییم تولید محتوا و ارسال پیامک تبلیغاتی در تعامل و رابطه ی مستقیمی با یکدیگر هستند. محتوای تولید شده در هر بستر و قالبی که باشد نیاز دارد تا به تمامی نقاط و افراد منتشر شود. وظیفه ی پنل پیامکی انتشار این محتواست.

تمام موارد تولید شده میتوانند در قالب لینک های ارسالی به تمامی افراد سطح کشور ارسال شوند. محدودیت های فضای مجازی(آنلاین نبودن در زمان اجرای تبلیغات،عدم حضور افراد و …)با استفاده از امکانات سامانه پیامکی رفع خواهد شد. ارسال لینک ویدیویی,عکس,نمودار ها,بنر های تبلیغاتی,آدرس صفحات مجازی,همه و همه تنها با ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما امکان پذیر است.

پنل پیامکی چیست؟ قابلیت های یک سامانه اس ام اس

پنل پیامکی ابزاری مقرون به صرفه برای کسب‌وکارهایی است که نیاز به تعامل دائمی با مشتریان یا جذب مخاطبان جدید دارند. پنل اس ام اس در واقع یک پلتفرم آنلاین (نرم افزار تحت وب) است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا با استفاده از آن به مشتریان یا مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنند. این ابزار یک راهکار عالی برای دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبین در کوتاه‌ترین زمان است. با پنل پیامک، کسب‌وکارها می‌توانند به سرعت مشتریان را از مواردی زیر مطلع کنند:

  • تبلیغات
  • اطلاع رسانی‌ها
  • محصولات جدید
  • تخفیف ها
  • یادآوری قرارها
  • اعلان های پرداخت و ….

پنل اس ام اس یک راه عالی برای ایجاد روابط با مشتریان و وفادارسازی آن ها است. این ابزار با امکان ارسال پیامک خودکار، به کسب و کارها کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. اگر برایتان سوال است که چرا شما نیاز به این ابزار نیاز دارید؟ یا این ابزار چه امکاناتی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا پاسخ این سوال و چند سوال دیگر را دریافت کنید.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزاری تحت وب است که برای صاحبان کسب‌وکارها امکان مدیریت، تعامل با مشتریان و تبلیغات به وسیله ارسال پیامک (بازاریابی پیامکی) را فراهم می‌کند. با استفاده از پنل پیامکی شما قادر خواهید بود تا با مشتریان خود ارتباطی موثر برقرار کنید و کسب‌وکار خود را به افرادی که با آن آشنایی ندارند معرفی کنید.

چرا باید از پنل اس ام اس استفاده کنم؟

تلفن همراه اولین و قدرتمند ابزارهای ارتباطی در جهان است. امروزه تمام مردم سراسر جهان روزانه و بارها از این ابزار برای انجام امور خود استفاده می‌کنند. بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور:

 “تعداد مشترکان تلفن همراه در پاییز 1401 از ۱۴۵ میلیون و ۶۶۷ نفر عبور کرد.”

 با دانستن این موضوع می توان نتیجه گرفت که هر نوع بازاریابی و تبلیغات به وسیله‌ی تلفن همراه می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب و مشتریان داشته باشد. بازاریابی پیامکی اثربخش‌ترین و کم هزینه‌ترین روش بازاریابی موبایلی برای کسب‌وکارهاست.

  • برندسازی
  • ارسال سریع پیام
  • افزایش تعامل با مشتریان
  • امکان دریافت گزارش از ارسال‌ها
  • دسترسی آسان و کم هزینه به مشتریان
  • بدون نیاز به تجهیزات پر هزینه و پیچیده

11 مزیت بازاریابی پیامکی

  1. بازاریابی پیامکی دارای نرخ باز شدن 98% است که آن را به یکی از موثرترین کانال های بازاریابی مقرون به صرفه تبدیل می کند.
  2. میانگین زمان پاسخگویی پیامک‌ها 90 ثانیه است، در حالی که برای ایمیل 90 دقیقه است.
  3. پیامک ها نرخ کلیک بسیار بالایی دارند.
  4. از بازاریابی پیامکی می توان برای هدف قرار دادن جمعیت با علایق یا شباهت های خاص استفاده کرد.
  5. پیامک بهترین گزینه برای برندسازی و آگاهی از برند است.
  6. پیامک های ارسالی کسب و کارها را می توان با نام گیرنده ( سرویس مسک پیامک) و سایر اطلاعات، شخصی سازی کرد.
  7. پیام های ارسالی را می توان زمانبندی کرد تا در زمان های مشخص برای تعداد زیادی از مشتریان ارسال کرد.
  8. از SMS می توان برای تبلیغ رویدادها، پیشنهادات، تخفیف ها و موارد دیگر استفاده کرد.
  9. با پیامک می توان از نظرات مشتریان اطلاع پیدا کرد یا تحقیقات بازار انجام دارد.
  10. بازاریابی پیامکی می تواند مکملی برای سایر روش های بازاریابی به ویژه دیجیتال مارکتینگ باشد.
  11. از پیامک ها می توان برای یادآوری قرار ملاقات ها و سایر تاریخ های مهم به مشتریان استفاده کرد.

سامانه پیامکی چه کاربردی دارد؟

با توجه به استراتژی کسب‌وکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند متفاوت باشد اما رایج‌ترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:

  • ارسال تبریک و تسلیت مناسبت‌‎ها
  • ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک
  • ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
  • افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آن‌ها
  • نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات
  • اطلاع‌رسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی
  • امکان اتصال پنل پیامکی به نرم‌افزارها و ارسال پیامک از طریق سایت (اتوماسیون بازاریابی)

دکمه بازگشت به بالا