بازنویسی محتوا رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار ترجمه فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می‌کند بدون دانلود نرم‌افزار نویسه‌گردانی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی، متن را رونویسی و بازنویسی کنید، اما با این نرم‌افزار رونویسی محتوا که به صورت آنلاین و آنلاین و به چندین زبان در دسترس است، به راحتی می‌توانید متن خود را بازنویسی کنید. محتوا و پس از خرید گزارش تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متنی غیر کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا محتوای بازنویسی شده ای با هوش مصنوعی بسازید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

متن انسانی را بازنویسی کنید

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا کار می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی متن اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این نوع بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش ممکن است هزینه بالای بازنویسی متن و سرعت پایین انتقال متن باشد.

ترجمه متن به گفتار با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف خود جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این روش باشد. به این معنی که کلمه حرکت نمی کند، بلکه فقط کلمه ای که همان معنی را دارد جایگزین می شود.

با هوش مصنوعی محتوا را بر اساس ایده ها بازنویسی کنید

بازنویسی مفهومی محتوایی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام است یکی از بهترین تکنیک های کپی رایتینگ است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود به طوری که ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان و در برخی جمله ها کاملاً تغییر می کند تا یک جمله جدید اما با همان مفهوم اصلی تشکیل شود. .

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

خدمات کپی رایتینگ رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با زمان محدود نوشتن روزانه است، اما خدمات تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با کمک ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، تغییرات نهایی را مستقیماً در ویرایشگر اعمال کنید و خروجی متن را به روش های مختلف ویرایش کنید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری این ابزار وجود دارد؟

خیر، تنها محدودیت نسخه تجاری این است که تا 3000 کلمه در هر درخواست قابل بازنویسی است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت نسخه رایگان این است که شما به تعداد درخواست در روز محدود می شوید و هر درخواست به شما امکان می دهد تا حداکثر 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربر معمولی کافی است. اما اگر یک کاربر حرفه ای باشید و تعداد درخواست های زیادی داشته باشید چه؟ شما به نسخه حرفه ای نیاز خواهید داشت.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

هیچ چیز نسخه رایگان برای همیشه رایگان می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای تبدیل متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

خیر بازنویسی و اسپینینگ دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج خوبی به همراه داشته باشند. این فقط یک چرخش است، بدون بازنویسی و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر جابجا می شوند. Just spin به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل به سختی نمایش داده می شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

تبدیل محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در ادامه خواهیم دید.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمات درون پاراگراف جابجا می شوند. برای مثال، جمله «ابزار رونویسی حرفه‌ای نشان داده می‌شود» در صورت چرخاندن با این حالت تبدیل به «ارائه توسط ابزار نشان داده شده رونویسی می‌شود».

همانطور که می بینید فقط کلمات از بین رفته اند، نوشته ای وجود ندارد، البته معنی جمله به بدترین شکل از بین می رود و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل، بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند. .

چرخش فرآیند تکرار یک پاراگراف است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. مثلاً بند 1 به 3، 3 به 4 و 4 به 2 و … بین پاراگراف ها منتقل می شود، اگرچه این وضعیت معنای جملات را حفظ می کند، اما تکرار محسوب می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و تنها یک پاراگراف آپلود شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر بازنویسی نشود، این تکنیک پیچش بهترین نوع تکنیک پیچش محسوب می شود. زیرا معنای عبارات (هرچند تکراری) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند از نکات مثبت این سبک باشد.

بازنویسی
سرویس بازنویسی متن فارسی نشون چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه انتخاب کنید (بهتر است متون از جاهای مختلف ترکیب شوند) و آن را در کادر Text کپی کنید. سیستم این متن ها را بازنویسی می کند و نتایج نوشته شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اول از ابتدا بازنویسی می شود و با دنباله قبلی متفاوت است. این بدان معنی است که هر بار که یک سند را وارد می کنید، ممکن است چندین خروجی و خروجی مجدد دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید که برای منحصر به فرد کردن متن خود، بهتر است در هر سری از بازنویسی ها (و هر سری 2 یا 3 بازنویسی) برخی از پاراگراف ها را تغییر دهید یا متن های دیگر را جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن کپی شده است را غیرممکن می کند.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با ابزار بازنویسی متن آنلاین، می توانید محتوای بازنویسی شده خودکار با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل می بیند که پیام نوشته شده است؟

خیر، متوجه خواهید شد که Google تشخیص نمی‌دهد که متن بازنویسی شده است، حتی اگر متنی را از یک منبع بدون انجام چرخش‌ها و جابجایی‌های ذکر شده بیرون کشیده باشید.

با این حال، اگر می خواهید قدرت بازنویسی را افزایش دهید، توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف دانلود کنید و احتمالا پس از هر مجموعه بازنویسی، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا خروجی نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی می تواند توسط گوگل کنترل شود. شناخته شود. (حداقل در حال حاضر).

آیا می توان متن بازنویسی شده را ویرایش کرد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن نوشته شده توسط ماشین. ممکن است در بعضی جاها به خصوص در فنی ترین قسمت ها اشتباهات جزئی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با تمام اصلاحات قابل اصلاح است.

شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چیست؟

شباهت یا درصد شباهت شخصیت های بازنویسی شده با شخصیت های اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت یا ماهیت حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند می توانند به شباهت بالایی دست یابند (یعنی خروجی کار شبیه شخصیت های اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده است، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها موثر و کاربردی است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان مقاله شما را تغییر داده و میزان شباهت را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در وب و سئو بوده است، البته برخی از کاربران می توانند از بازنویسی پایان نامه نشونت برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی و کاهش درصد پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری استفاده کنند. ضرب پایان نامه ها به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

پارافریز متن سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و زنده کاربران عزیز ارائه کند و برای بازنویسی مقاله نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. در واقع ابزار رایگان پیامک دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی متن رونویسی را فشار می‌دهم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟

هنگام کلیک بر روی گزینه بازنویسی متن، کلمات “لطفا صبر کنید” همچنان ظاهر می شود. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…» و نتیجه نهایی بعد از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود که ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید آن را غیرفعال کنید

متن اصلی شما نامرتب است یا دارای تعداد زیادی کاراکتر و فضاهای اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا