برترین های کسب و کار

جزئیات فنی و ویژگی های کوییک GX جدید

جزئیات فنی و ویژگی های کوییک GX جدید

سایپا در جدیدترین طرح فروش خود دو محصول جدید را روانه بازار کرد. اکنون مشخصات فنی و ویژگی های Quick GX و Quick R GX رسما منتشر شده است. با کارمادیو همراه باشید.

سایپا در طرح پیش فروش عادی یکساله خود در دی ماه سال جاری دو محصول Quick GX و Quick R GX را روانه بازار کرد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا شما را با مشخصات فنی و ویژگی های این دو محصول جدید آشنا کنیم. لازم به ذکر است سایپا تصمیم گرفت فیس لیفت سریع آپشنال را با نام S Optional روانه بازار کند اما در نهایت نام GX را برای آن در نظر گرفت و آن را در دو مدل تک رنگ و دو رنگ روانه بازار کرد.

مشخصات و ویژگی های کوییکGX

سایپا از موتور جدید M15GSI برای Quick GX و GXR استفاده کرده است که دارای سرهای تایمینگ متغیر سوپاپ و فناوری است. مهندسان سرسیلندر سایپا این موتور را نسبت به نسخه استوک بهبود بخشیده و سیستم تزریق سوخت و جرقه زنی جدید طراحی کرده اند.

جزئیات فنی و ویژگی های کوییک GX جدید
جزئیات فنی و ویژگی های کوییک GX جدید

این موتور 1.5 لیتری با 4 سیلندر خطی و 8 سوپاپ می تواند حداکثر قدرت 92 اسب بخار و 137 نیوتن متر گشتاور تولید کند. تغییراتی که مهندسان روی این موتور ایجاد کردند باعث شد تا نسبت به نسخه معمولی سوخت کمتری مصرف کند. علاوه بر این، پیکربندی سیستم تزریق سوخت و احتراق به رانندگان این امکان را می‌دهد تا در دوره‌های کم قدرت بیشتری دریافت کنند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو از این موتور به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

ویژگی ها و کاربردهای کوییک GX

به عنوان یک نسخه اختیاری از Quick S، Quick GX دارای ویژگی های راحتی و ایمنی ویژه است. از نظر ظاهری این خودرو رینگ های آلیاژی 14 اینچی دارد و نسخه R با بدنه دو تنی ساخته شده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی سریع GX می توان به سیستم مالتی پلکس، ABS و EBD، ناوبری ماهواره ای، تهویه مطبوع، کنترل صوتی فرمان، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، فرمان چرمی، الکترونیک، چرم و داخل پارچه ای اشاره کرد. ، چراغ های روشنایی روز، سنسور نور، بلوتوث، صفحه نمایش لمسی تلفن همراه 7 اینچی و دو کیسه هوای SRS.

شرکت سایپا هنوز قیمت کارخانه کوئیک جی ایکس و جی ایکس آر را اعلام نکرده است. این خودروساز در پیش فروش ویژه یک ساله خود در آذرماه پیش پرداخت 112 میلیون تومان برای کوییک جی ایکس و 117 میلیون تومان برای کوییک آر جی ایکس در نظر گرفته است و با در نظر گرفتن چنین قیمت هایی باید انتظار داشت که قیمت کارخانه نیز باشد. در زمان تحویل بیش از 200 میلیون باشد.

دکمه بازگشت به بالا