رزرو هتل امین مشهد

گر به دنبال اقامتگاهی نزدیک به حرم مطهر رضوی هستید، هتل آپارتمان امین واقع در خیابان امام رضا گزینه مناسبی خواهد بود. این هتل آپارتمان فقط هشت دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. از دیگر مزیت‌های موقعیتی این هتل آپارتمان می‌توان به نزدیکی به بازار رضا، مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور، دسترسی به قطار شهری و نزدیکی به ترمینال اشاره کرد. هتل آپارتمان امین دارای واحدهای اقامتی تمیز و لوکس با امکانات رفاهی مناسب است.

رزرو هتل |مشهد

واحد های اقامتی این هتل آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین این هتل آپارتمان مجهز به آسانسور بوده و دسترسی زائران بخصوص سالمندان و کودکان را به تمامی واحدها فراهم ساخته است.

رستوران این هتل آپارتمان نیز با سرو انواع غذاهای ایرانی در دو وعده ناهار و شام به صورت سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل آپارتمان امین برای زائرینی که با خودرو به شهر مقدس مشهد سفر کرده‌اند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به خدمات خشکشویی، اینترنت، تاکسی سرویس و خود پرداز اشاره کرد.

راهنمای رزرو هتل امین مشهد

بین گزینه‌هایی که برای رزرو در شهر مشهد وجود دارد یکی از بهترین و برترین هتل‌ها، امین مشهد است. ساختمانی دیدنی و بلند که مدیریت آن سعی کرده امکانات خوب و کاملی را برای استراحت زائران حرم امام رضا فراهم کند. این هتل ویژگی‌های خوبی مثل قیمت کم و امکانات بالا دارد که باعث می‌شود از هر جای دیگری بهتر و برتر باشد. در ادامه بیش‌ازپیش با هتل امین آشنا خواهید شد.

هزینه رزرو هتل امین مشهد

شاید راحت‌ترین قسمت ماجرا برای سفر به مشهد رزرو هتل آن‌هم هتل امین باشد. هتلی دیدنی و روایی که ساختمانی بلند دارد. اتاق‌های هتل امین که بیشتر به سبک سوییتی ساخته شده‌اند قیمت بالایی برای رزرو نیاز ندارند. کف قیمت رزرو اتاق‌های این هتل از 100 تا 500 هزار تومان آغاز می‌شود و برای اتاق‌های 5 و 6 نفره به 600 هزار تومان می‌رسد. مطمئناً خودتان از قیمت و شرایط رزرو بهتر خبر دارید و این قیمت آن‌هم برای هتلی به کیفیت امین مشهد قیمت بالایی نیست.

امکانات عمومی هتل امین مشهد

هتل امین مشهد سطح خوبی از امکانات و تدارکات هتل را فراهم کرده است. امکانات این هتل به دو بخش سوییت‌ها و امکانات عمومی تقسیم می‌شود. تمام اتاق‌های هتل از امکاناتی مثل سرویس خواب، مبلمان، آشپزخانه با اجاق‌گاز، یخچال، سرویس غذاخوری، دراور، کمد و رخت‌آویز تقسیم می‌شود. اگر نیاز دارید اتاق‌های با ظرفیت بالا هتل را رزرو کنید پیشنهاد می‌کنم اصلاً به نبود جا و ابعاد کم فکر نکنید. تمام واحدهای اقامتی هتل بزرگ هستند و ظرفیت خوبی حتی برای نفر اضافه هم دارند.

امکانات ویژه هتل امین مشهد

هتل امین کنار امکانات ساده‌‌ای مثل تلویزیون و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه، اتاق سیگار، اتاق چمدان، لابی بزرگ با طراحی داخلی زیبا و مبلمان، سیستم تهویه هوا کل ساختمان، خشک‌شویی، اتاق تماس و… را نیز در نظر گرفته تا دست‌کمی از هتل‌های 3 و 4 ستاره مشهد نداشته باشد. این هتل شاید امکانات و خدمات عجیب غریبی نداشته باشد، اما باید بگویم که هرچه دارد هم جزو بهترین‌هاست.

انواع اتاق‌های هتل امین مشهد

همان‌طور که توضیح داده شد تمام واحدهای اقامتی هتل امین سوییت‌های تک خواب و گاهی دوخوابه هستند. اتاق‌های بزرگ با یک نفر اضافه که زندگی چندروزه را برای شما تسهیل می‌کنند. واحدهای اقامتی این هتل شامل سوییت‌های دو، سه، چهار، پنج و شش‌نفره می‌شود. رزرو آن‌ها خیلی ساده با استفاده از سایت جاباما امکان‌پذیر است و باید بدانید که اصلاً کار پیچیده‌ای ندارید.

موقعیت جغرافیایی هتل امین مشهد

شاید عادت کرده باشید که هتل‌های خیابان امام رضا را انتخاب کنید. هتل امین کنار خیابان مصلی سمت ورودی نواب حرم اما رضا ساخته شده است. خیابانی پهن‌تر و بزرگ‌تر از خیابان امام رضا است. از چند جهت بهتر از ورودی باب‌الجواد و رضا است.

این ورودی فاصله کمتری تا صحن‌های اصلی حرم دارد و به صحن حرم نیز نزدیک‌تر است. از سمتی دیگر هتل امین کنار ایستگاه مترو 17 شهریور نیز هست و شما می‌توانید با استفاده از مترو به نقاط مختلف مشهد نیز بروید. برای رزرو هتل در مشهد به  قسمت ثبت نام در سامانه الماس تریپ رفته و پس از ثبت نام هتل خود را رزرو کنید.

شاید اگر هتل امین در خیابان دیگری ساخته می‌شد شرایط انتخاب کمی بهتر بود، اما هتل امین جای خوبی دارد و اطراف آن هتل‌های کمی هستند که مشابهش باشند.اطراف این هتل مکان‌های تفریحی و دیدنی مختلفی مثل پارک و مسجدهای قدیمی وجود دارد که برای تفریح حرف ندارند.

فاصله هتل امین تا مراکز مهم شهر مشهد

حرم امام رضا علیه‌السلام 508 متر

ورودی باب‌الجواد 421 متر

ورودی باب‌الرضا 599 متر

صحن کوثر 721 متر

صحن هدایت 745 متر

صحن جامع رضوی 449 متر

صحن غدیر 241 متر

صحن قدس 454 متر

گنبد خشتی 1005 متر

مدرسه عباس‌قلی خان 899 متر

پارک میرزا کوچک‌خان 1378 متر

مجتمع تجاری یاقوت مصلی 1980 متر

دانشگاه علوم اسلامی رضوی 695 متر

مدرسه تاریخی میرزا جعفر 657 متر

نظرات مسافران درباره هتل امین مشهد

بین تمام راه‌هایی که برای رزرو هتل وجود دارد سریع‌ترین راه رزرو اینترنتی است. بااین‌حال خیلی از افراد به دلیل شرایط رزرو اینترنتی نمی‌توانند به گفته‌های آن‌ها اعتماد کنند. راهی که برای اعتماد به رزروهای اینترنتی وجود دارد مطالعه نظر مسافرانی است که آن هتل را رزرو کرده و پس از آن نظر خود را منتشر می‌کنند. شما می‌توانید نظر کاربران درباره این هتل را از سایت جاباما مطالعه کنید.

قوانین و مقررات هتل امین مشهد

مثل تمام هتل‌های دنیا هتل امین مشهد نیز قوانین خاصی برای نرخ‌نامه و رزرو دارد. برای رزرو واحدهای اقامتی این هتل لازم است که شناسنامه یا کارت شناسایی معتبری همراه داشته باشید. البته هتل برای رزرو آنلاین فقط کد ملی و… را از شما درخواست می‌کند.

جز موارد ذکر شده رزرو هتل برای زوج تنها با صیغه نامه امکان‌پذیر است. هزینه رزرو هتل برای کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان و برای کودکان بالای دو تا 6 سال نیز نیم‌بها محاسبه می‌شود.هتل امین مشهد واقع در خیابان سرشور از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام هشتم (ع) بوده و با فاصله ی کم از مراکز خرید قرار دارد .منوی غذای این هتل به صورت سلف سرویس ارائه می گردد.

هتل دارای آسانسور، کولر گازی .تلویزیون .سرویس فرنگی .لاندری .خود پرداز .اینترنت رایگان .لابی و رستوران می باشد.برای مسافرین محترمی که با خودرو خود به مشهد مقدس عزیمت میکنند استفاده از پارکینگ این هتل با هزینه قابل استفاده می باشد.

دکمه بازگشت به بالا